פסטיבל "טעם ראשון" בראשון לציון



זו השנה הראשונה בה נערך בעיר ראשון לציון פסטיבל שכולו חגיגה וטעמים.מגוון בתי עסק בתחומי המזון וההסעדה בעיר יתחרו זה בזה על זכייה בקטגוריות שונות. התחרות שתיערך בין התאריכים -1/8/13-22/9/13 ותלווה על ידי השף שאול בן אדרת ומשרד יח"צ פאבליקה, תקבע אילו מסעדות וברים הם האהובים על תושבי ראשון לציון והסביבה.

התחרות שתיערך בין התאריכים -1/8/13-22/9/13 ותלווה על ידי השף שאול בן אדרת ומשרד יח"צ פאבליקה, תקבע אילו מסעדות וברים הם האהובים על תושבי ראשון לציון והסביבה.

לפסטיבל הוקם עמ' הפייסבוק "טעם ראשון" בו יעלו פוסטים בנושא קולינריה בכלל והפסטיבל בפרט במשך כל התקופה, העמ' גם כן יפנה לאתר הייעודי www.taamrishon.com אליו ייכנסו התושבים וידרגו את הברים, המסעדות והמנות האהובות עליהם בקטגוריות שונות ויוכלו לזכות בפרסים במגוון בתי עסק בעיר.

במהלך הפסטיבל ניצור הרבה תוכן כמו שפים מארחים שפים, תרומה לקהילה, סיבובים של ראש העיר והשף שאול בן אדרת בין המסעדות והברים המשתתפים וטעימות של המנות המתחרות, כמו גם דיילות שתסתובבנה בין העסקים, תיתנה לתושבים להצביע בו במקום ותחלקנה פרסים למדרגים ועוד.

לקבלת עדכונים על כל מה שקורה בעיר תנו לייק בדף הפייסבוק שלנו...

התחרות תגיע לשיאה בפסטיבל ראשון שייערך במרכז העיר בחג הסוכות, ובאירוע גאלה מרהיב בהשתתפות נציגי החברה העירונית, בעלי העסקים ובמעמד ראש העיר. באירוע יוכרזו שמות הברים והמסעדות הזוכות בקטגוריות השונות ותעודה רשמית ואלגנטית תוענק לזוכים.

 

לתחרות תינתן חשיפה רחבה במגוון אמצעי מדיה כגון- שלטי חוצות, עיתונות מקומית וארצית, פייסבוק ועוד. רולאפים יוצבו מחוץ למסעדות והברים המשתתפים וגלויות יחולקו לסועדים במעמד החשבון. התחרות נועדה בכדי לבסס את ראשון לציון כעיר קולינרית מהדרגה הראשונה  ועל מנת לחבר את תושבי העיר והסביבה אל מקומות הבילוי בראשון לציון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה