סיכום חגיגת ט"ו באב בראשון לציון



את חגיגות ט"ו באב פתח שלום חנוך שאירח את דנה ברגר ונינט במופע אהבה מיוחד על במת רובע הבילויים החדש.בגן המושבה הופיעו אתי אנקרי ובועז שרעבי שאירח את אילנית.בחוף הים של ראשון הוקמה במת הסטנד-אפ של אמני מועדון ה- ZOA קומדי בר

חגיגת מוסיקה ואהבה ברובע הבילויים החדש

את חגיגות ט"ו באב  פתח שלום חנוך שאירח את דנה ברגר ונינט במופע אהבה מיוחד על במת רובע הבילויים החדש.  בכל רחבי הרובע הוצגו במהלך הערב שהחל בשעה 19.00 מיצגי אהבה,  במת המופעים.  על מסך ענק הוקרנו סרטי זוגות מוותיקי העיר שסיפרו על הפגישה הראשונה שלהם . ראש העיר העניק פרס לזוגות ותיקי העיר .

בנוסף במתחם הוצגו מייצגים, ציורי פורטרט, מחול, ואקרובאטיקה, מסך sms  אליו היה ניתן לשלוח מסרי אהבה, עמדות צילום על רקעים רומנטיים מפורסמים  מתחלפים, דוכני מכירה של אומנות ומתנות רומנטיות,  תאי הקלטה בהם ניתן להקליט שירי אהבה,  קיר נשיקות- חתום בנשיקה – כל באי האירוע הוזמנו להטביע את חותמם על קיר הנשיקות, כמו כן התקיימה הרקדה המונית של  ריקודי עם, ריקודים סלוניים וריקודי סלאו,  DJ סער זנגלביץ הרקיד במסיבת ריקודים בליווי DJ.

גן המושבה – גן של אהבה

בגן המושבה הופיעו אתי אנקרי ובועז שרעבי שאירח את אילנית. בגן הוצגה תערוכת מכתבי אהבה –של משוררים ואנשי רוח  והקרנו סרטי אהבה במתחם קולנוע שהוקם בגן.

אהבה מהסרטים- התקיים אתמול ערב שכולו סרטים רומנטיים מכל הזמנים על גבי מסך ענק משעות הערב לתוך הלילה הוקרנו סרטים רומנטיים ("כשהארי פגש את סאלי", "אישה יפה", "החתונה של החבר שלי", "סיפורים קצרים על אהבה", "כך היינו", "חלף עם הרוח").  פופקורן חולק בכניסה בעגלה של פעם.

 
עוד במתחם גן המושבה ובית העם....מתחם רגיעה ופינוקים – מתחם אהבה במגע, שיחזור בתי קפה של העיר ראשון לציון – קפה נוסטלגיה : קפה שלווה , קפה ראשון. בנוסף הוקמו תאי צילום והקלטה בהם יכלו אנשים להקליט לחברים שירי אהבה או להצטלם יחד.

מסיבת אהבה בחוף הים

בחוף הים של ראשון הוקמה  במת הסטנד-אפ של אמני מועדון הZOA  קומדי בר: דובדבני  וקובץ' ארחו את אמירם טובים ודניאל כהן , שחר חסון אירח את  שאולי בדישי וצמד שיניים. ו- להקת פרנקלין , Dj  קפטן הוק הרקידו במסיבה לתוך הלילה.  על החוף הוקמו מתקני בנג'י "מנוף אהבה" וקיר טיפוס, על מסך הוקרנו סרטי אהבה ובמת קריוקי שהוקדשה כולה לשירי אהבה כמו כן הוקמו תאי הקלטה לאוהבי השירה והזמר .

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה