מופעי הקיץ בכיכר העירייה חוזרים



עברי לידר, יהודית רביץ, משה פרץ, קובי אפללו, דני סנדרסון וחיים משה יופיעו השנה במסורת הקיצית הפתוחה לציבור ללא תשלום...

מוצאי השבת הקרובה יעלה על הבמה עברי לידר ויפתח את מופעי הקיץ בכיכר העירייה שהפכו כבר למסורת קיצית ומוסיקלית. אחרי שבשנים הקודמות הופיעו בועז שרעבי, שירי מימון, שמעון בוסקילה, ישי לוי , גידי גוב, משה פרץ, שלומית אהרון ולהקת הכול עובר חביבי, יואב יצחק, מיקי גבריאלוב, שימי תבורי, גלי עטרי ומאיה בוסקילה, וצביקה פיק. יתארחו הפעם על במת כיכר העירייה יהודית רביץ, משה פרץ, קובי אפללו, דני סנדרסון וחיים משה וכאמור עברי לידר שלפניו תעלה הזמרת אילנה כץ לשירה בציבור. כל ההופעות יחלו ב-21:15 והן פתוחות לציבור ללא תשלום. הופעות אלו מצטרפות למופעים שמקיים אגף הנוער והצעירים בימי רביעי בחוף הים, בין היתר יופיעו שם עידו שוהם, איזי ואיתי גאלו, עידו בי וצוקי, אלון מתנה והפרויקט של רביבו.

בעירייה מוסרים כי כבכל קיץ, סיפקנו לתושבי העיר אירועים מהם יכלו ליהנות בחודשי הקיץ ללא כל תשלום. השנה, אף יותר מבשנים קודמות, הושם דגש על פעילות ענפה לבני הנוער בעיר, שתמנע את שוטטותם ברחובות ותספק להם תעסוקה מעניינת. אני מקווה שתושבי העיר ייהנו ממגוון הפעילויות והספיקו לנצל את המרב מאירועי הקיץ הרבים אותם קיימנו לרווחתם.

20.7.2013 החל מהשעה: 21:15.

עברי לידר יעלה בליווי להקת נגנים ציג עברי לידר מופע חדש הנוגע בעולמות מוסיקליים שונים תוך שהוא משלב את שירי האלבום החדש לצד להיטיו הגדולים בעיבודים חדשים : ואולי, בתי קפה, בקצב אחיד, התרופה היקרה, יותר טוב כלום, לאונרדו, ניסים, האנשים החדשים, זכיתי לאהוב, הכוס הכחולה, חולצת פסים ,מרי לנצח ובוא ולצידם להיטי האלבום החדש : מישהו פעם, לרגע קטן, אסתר אוכלת פחמימה ומזל טוב ישראל.

27.7.2013 החל מהשעה: 21:15

מופע של הזמר והיוצר קובי אפללו. לפני המופע המרכזי יתקיים מופע שירה בציבור עם הזמר יובל חלף. אפללו, מלווה בנגניו, כובש את הבמה עם שירים נוגעים ללב מאלבומו האחרון ומאלבומיו הקודמים, בעיבודים חדשים ובהפקה מושקעת וייחודית. אפללו יבצע את מיטב הלהיטים מכל האלבומים: שמרי עליי, בא מן השתיקה, ים הרחמים, מה שהלב בחר, צחורת כנף,שיר געגועים, מכתב לאחי ועוד רבים וטובים.

3.8.2013 החל מהשעה: 21:15.

מופע של הזמר חיים משה. לפני המופע המרכזי יתקיים שירה בציבור עם הזמר נתן כהן. חיים משה במופע חדש הכולל בתוכו את מיטב הקלאסיקות שהפכו לנכס צאן ברזל במוסיקה הים תיכונית ישראלית לצד שיריו החדשים בביצועים ועיבודים סוחפים לריקודים. בין השירים : "היא לא יודעת" ,"אמא", "ממה אתה בורח", "עד סוף העולם", "אחד כמוני", "ברחובות העיר" ועוד... "נשבע", "תודה", "התמונות שבאלבום", "אהבת חיי", "עיישה", "כל נדריי", "על סף דלתך","עוד יום עולה", "אלייך","דברי אליי", "לינדה","אהבנו","סניוריטה","הקולות של פיראוס","סמדר","תן לזמן ללכת" לצד הלהיטים מהאלבום האחרון: "איך שבאת" , "רואים עליי" , "זכיתי בך"  "אחד כמוני" , "כמו ילדה" ועוד

10.8.2013 החל מהשעה: 21:15.

מופע של הזמר והיוצר דני סנדרסון. לפני המופע המרכזי יתקיים מופע שירה בציבור עם הזמרים אייל וגילה.

17.8.2013 החל מהשעה: 21:15.

מופע של הזמר והיוצר משה פרץ. לפני המופע המרכזי יתקיים מופע של רועי ידיד.

פרץ משיק מופע קצבי וסוחף עם להקה בת 6 נגנים וליין אפ של להיטיו הגדולים מכל האלבומים במופע בימתי חדש המיועד לאירועים פרטיים ומוסדיים, יבצע הזמר והיוצר משה פרץ את מיטב להיטיו בעיבודים חדשים לצד שיריו החדשים והקצביים מאלבומו החמישי- "זיקוקים".

פרץ, מלווה בשישה נגנים, יעניק לחוגגים חוויה חדשה במופע מושקע אשר יכלול עיבודים חדשים ללהיטיו המוכרים לצד שירים חדשים מהאלבום "זיקוקים" אשר עובדו במיוחד לגרסאות דאנס עבור המופע החם, מרגש, מחבר ומלהיב. מופע חדש וצעיר, קצבי עם עיבודים חזקים שלא ישאירו את הצופים ישובים במקומותיהם. 

בין הלהיטים במופע : "אש", "אלייך", "מהשמיים", "כל בוקר", "אין כמוך", "אשמור עלייך", "אין כמוך", "ארוץ עד אלייך", "רחוק ממך", "אלף פעמים" וגרסאות דאנס מיוחדת ללהיט "זיקוקים". 

24.8.2013 החל מהשעה: 21:15.

מופע של הזמרת והיוצרת יהודית רביץ. לפני המופע המרכזי יתקיים מופע שירה בציבור עם הזמר מיקי זהבי.  יהודית  רביץ  עם רפרטואר עשיר ומלא עוצמה עם כל השירים האהובים והמרגשים "עכשיו הכל בסדר", "באה מאהבה", "געגוע", "מילה טובה", "שבתות וחגים"," לקחת את ידי", "באהבתנו" ,"רחבת הריקודים " , "ארץ טרופית" , "האיש ההוא" , "דרך המשי" ועוד.

בתמונות- מופעי קיץ בשנים האחרונות

צילום: אביב קקון


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה