באולינג - ביקורת סרט



דרמה קומית חביבה, מבוססת על מקרה אמיתי, על נשים, חברות ובאולינג בבימויה של מארי – קסטי מיניו – סאקר, וכיכובן של ק'תרין פרו ("כאוס") ומטילד סנייה ("הסנונית שמבשרת על בוא האביב").

נראה שסרט זה יתחבב יותר על נשים. קטרין פרו, שחקנית יוצאת מן הכלל, שמשחקת גם בסרט "הטבחית של הנשיא", מגלמת אשה מטופחת, בעלת קריירה מצליחה, בעל מצליח ובית יפה ומושקע בפריז. לכאורה אישה שיש לה הכל אבל מתסברר שחייה ריקים, הזוגיות שלה אינה מספקת  ורק בחברת אנשים פשוטים מגלה שאפשר להכניס נשמה, שמחה ומשמעות לחייה.

הסיפור מתחיל בבית החולים הכפריבמחוז בריטני מחלקת יולדות קטנה ולא רווחית. מטילדה, מיילדת במחלקה, פרמין, אחות ותיקה וחברתם לואיז, בעלת מועדון הבאולינג בכפר, הן גם חברות טובות וגם נבחרת באולינג מקומית מנצחת. 

חיי המחוז השלווים מתערערים כשלבית החולים מגיעה קת'רין (קת'רין פרו), מנהלת כח אדם חדשה וקרה מפאריס. לאחר שהשלושה מצרפות את קת'רין לנבחרת הבאולינג שלהן הן מגלות כי מטרת בואה היא לייעל כלכלית את בית החולים וכחלק מכך גם לסגור את מחלקת היולדות הותיקה שאינה מכניסה כסף. החברות יוצאות למאבק כנגד סגירת המחלקה ובעד הזכות להיוולד בבריטני ובאמצעות טורניר הבאולינג ינסו לרתום אהדה למטרתם.

 הדמויות הראשיות בסרט נקראות בשמותיהן של השחקניות המגלמות אותן.

משתתפים

קתרין: קת'רין פרו Catherine Frot
מטילד: מטילד סנייה Mathilde Seeigner
פרמין: פרמין רישאר  Firmine Richard
לואיז: לורנס ארנה Laurence Arne

חנה דרורי קשי "מה כדאי?"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה