הצלחה גדולה לרוק עצמאות בראשון לציון



הצלחה עצומה לרוק עצמאות שנערך השנה במסגרת 130 שנה לראשון לציון. כמו בכל שנה מתקיים האירוע אך השנה האירוע נחל הצלחה יוצאת דופן-10,000 איש הגיעו ליהנות משלל מופעים של מיטב מאומני הארץ.

בסביבות 23:00 נפתחו חגיגות העצמאות ה65 למדינת ישראל באמפי פארק ראשון לציון כשדיגי K עלה לבמה. אחריו עלתה הלהקה הצעירה MESSANGERS, אחריהם עלו USELESS ID והקפיצו את הקהל הרב שהגיע. לאחר מכן עלה הרכב ה BETSEFER. אחרי שהם ירדו עלה על הבמה דיג'י הוק והרקיד את הקהל.

מצב רוח טוב היה בשפע והאנרגיה היתה בשיאה כשבשעה אחת וחצי התחילו האומנים המובילים להגיע ולעלות זה אחר זה על הבמה. הקהל שחיכה לרגע עלייתם קיבל אותם בשריקות ובמחיאות כפיים סוערות, שר בקולי קולות את הלהיטים הגדולים יחד עם האומנים וכך זה היה- אלישע בנאי וארבעים השודדים נתנו מופע אנרגטי ורוקיסטי, הבלקן ביט בוקס שעלו אחריו המשיכו להזיז את הקהל שנהנה מכל שנייה עם שלל להיטיהם.

לקראת שלוש לפנות בבוקר על הבמה הופיעו הדג נחש וסחפו את הקהל, בארבע וחצי עלה אביב גפן ונתן בראש, אחריו עלתה להקת משינה והעיפה את הקהל באוויר והאחרון חביב, ברי סחרוף אשר קיבל יחד עם הקהל את הזריחה במופע מרגש. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה