פסטיבל האביב הבינלאומי ה- 14 בראשון לציון



ראשון לציון ממשיכה לחגוג את ה-130 ופותחת את אירועי האביב עם סדרת מופעים בינלאומיים והפקות מקור ישראליות פסטיבל האביב הבינלאומי ה- 14

ראשון לציון ממשיכה לחגוג את יום ההולדת ה-130 לעיר בסדרה של אירועים ופסטיבלים וממשיכה לחדש ולהפתיע. ב- 2 במאי יפתח בעיר פסטיבל האביב הבינלאומי שיארח מעל 300 אמנים והרכבים בינלאומיים לצד הפקות מקור ישראליות.
 
במסגרת הפסטיבל, לראשונה בתולדות העיר, ולציון 25 שנות פעילות לתזמורת הסימפונית של ראשון – קונצרט גאלה חגיגי באמפי-פארק בניצוחו של המנצח הבינלאומי אשר פיש . הכניסה חופשית.

להקת היהודים והבלט הישראלי בהפקה מיוחדת לפסטיבל,  אלקיסטיס פרוטופסלטי - מהזמרות הבולטות והמצליחות ביוון, ,  זמרת הפאדו המרגשת מפורטוגל - כרמינו , להקת הפולקלור המקדונית טאנץ' , להקת המחול המודרנית של אנגולה,  טריו סווינג דה זיט'אן , להקת הפלמנקו הספרדית לוס ויונקוס ,  "סולנים במחול עולמי"  עם מיטב סולני המחול המובילים מהעולם ומישראל,  סיפור אהבה יווני עם שמעון פרנס – הפקת מקור, סווינג דה ז'יטאן- בהשראת סרטי טוני גטליף ,  80 שנה לאלו פאפא אלייב בהשתתפות אורחת מיוחדת – ריטה ואמנים נוספים. מופע משותף של דנה ברגר וירמי קפלן – מופע בכורה, מהמיטב האיטלקי עם עדי צ'זרה ועוד.
 
הפסטיבל יתקיים בין 2-11 במאי 2013 בשלושה מתחמי פעילות מרכזיים, היכל התרבות, ב-אמפי-פארק ורובע הבילויים החדש.
 
מר דב צור, ראש עירית ראשון לציון: "ראשון לציון בתנופת פיתוח וצמיחה הכוללת פיתוח ותגבור מערך אירועי התרבות והאמנות בעיר. פסטיבל האביב החוגג השנה את שנתו ה-14 ממשיך את מגמת ההתפתחות וצומח לגבהים חדשים של איכות, תוך שהוא פונה למנעד רחב של קהלים וטעמים.  השנה שמנו דגש מיוחד על יציאת הפסטיבל לקהילה הרחבה , חלק מן האירועים, יוצאים לראשונה בתולדות הפסטיבל, אל חוצות העיר ואל רובע הבילויים החדש של ראשון לציון ויהיו פתוחים וללא תשלום לקהל הרחב. הפסטיבל הוא עוד אחד מאין ספור האירועים הנחגגים במסגרת שנת ה-130 של ראשון לציון והמהווים גאווה גדולה לעיר"
 
 
הנהלת הפסטיבל:

מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש ראשון לציון אלי פולק,

מנהל הפסטיבל: גיל בלט,

ייעוץ אומנותי: אלי גרינפלד, עידו תדמור.

מפיק הפסטיבל: שאול גור.
 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה