מסיבת רחוב מדהימה בראשון לציון



כל בעלי העסקים ברחוב נתרמו למסיבה הזו. לאורך המדרחוב הוצבו נקודות הפעלה ודוכני מזון ושתייה, לשם ההמון התנקז החל מהשעה 12:00 ביום שישי בכדי לשמוע, לרקוד ולשמוח עם הליין-אפ שכלל, מלבד המופע המרכזי של "הדג נחש" גם את DJ ברק עטייה יליד העיר, DJ ליידי לודה ,הגברת הראשונה של ההאוס בארץ, ו- DJ גיא בלו

מסורת מסיבות הרחוב בראשון לציון הולכת ומתפתחת בעקבות ההצלחה בקיץ האחרון והפעם מסיבה בסימן פורים במדרחוב המתחדש. החל מהשעה -12:00 יצאה לדרך מסיבת הרחוב השנייה, שנערכה הפעם במדרחוב ברחוב רוטשילד בקטע בין הרצל למוהליבר.

כל בעלי העסקים ברחוב נתרמו למסיבה הזו. לאורך המדרחוב הוצבו נקודות הפעלה ודוכני מזון ושתייה, לשם ההמון התנקז החל מהשעה 12:00 ביום שישי בכדי לשמוע, לרקוד ולשמוח עם הליין-אפ שכלל, מלבד המופע המרכזי של "הדג נחש" גם את DJ ברק עטייה (מוזיקת מיינסטרים) יליד העיר, DJ ליידי לודה (האוס פרוגרסיב שמח ומרומם), הגברת הראשונה של ההאוס בארץ, ו- DJ גיא בלו (סט אלקטרוני).

 

לפני המופע המרכזי חנך ראש העיר, מר דב צור את המדרחוב המחודש כשלצידו מנכ"ל החברה העירונית, מר אלי פולק, מר דוד ראובן, מחזיק תיק בתרבות ועוד סוללה של חברי מועצה ודירקטוריון עירוניים. ראש העיר בירך את באי המסיבה ולאחר מכן חתך את הסרט כאשר ברקע מתעופפו בלונים בשלל צבעים לקול הקהל הצוהל והנלהב.

לאלבום התמונות המלא והמיוחד לחצו כאן

 

האירוע התקיים ביוזמת ראש עיריית ראשון לציון מר דב צור ופרי עבודתם של החברה העירונית, אגף הנוער והצעירים בשיתוף עם אגודת הסטודנטים ומשרד "רומי יחסי הציבור".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה