ט​קס חנוכה חגיגי במתנ"ס רמת אליהו



בשבוע שעבר נערך טקס חנוכה חגיגי במתנ"ס רמת אליהו ששופץ על ידי עיריית ראשון לציון בהשקעה של מיליון שקלים.טקס החנוכה נערך בהשתתפות ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ראש מנהלת רמת אליהו, דוד אלימלך, מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן, מנהל המתנ"ס, פרץ חג'ג', נציגי החברה למתנ"סים ועוד כ-300 משתתפים שהגיעו לטקס והופתעו מהשינוי במראה המתנ"ס המחודש.

בשלישי האחרון, נערך במתנ"ס רמת אליהו טקס חנוכה חגיגי, לרגל סיום השיפוץ הנרחב שנערך במקום על ידי עיריית ראשון לציון, בהשקעה של מיליון שקלים. טקס החנוכה נערך בהשתתפות ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ראש מנהלת רמת אליהו, דוד אלימלך, מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן,  מנהל המתנ"ס, פרץ חג'ג', נציגי החברה למתנ"סים ועוד כ-300 משתתפים שהגיעו לטקס והופתעו מהשינוי במראה המתנ"ס המחודש.

במסגרת השיפוץ חודשה כל חזית המבנה, הכניסה, המבואה, המסדרונות, חדר הרכזים, חדר המנהל, חדר הפעילות, מזכירות המתנ"ס ועוד. מנהל המתנ"ס, פרץ חג'ג', סיפר כי במסגרת השיפוץ הנרחב הותקנה במקום רצפת פרקט, נעשו עבודות חשמל, תאורה, מיזוג וריצוף מחדש. כמו כן, במסגרת השדרוג נוספה למתנ"ס קפיטריה חדשה שתשמש את באי המקום.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"כפי שהבטחנו, לא נחסוך כספים ומשאבים בשדרוג שכונת רמת אליהו, בשדרוג תרבות הפנאי של בני הנוער ובשדרוג פניה של השכונה. בשלוש השנים האחרונות אנחנו פועלים ללא הרף ומשקיעים בנוער שכונת רמת אליהו על מנת לספק להם תעסוקה איכותית, אטרקטיבית המותאמת לתחומי העניין שלהם. נעשה הכול על מנת למנוע שוטטות ושעמום שמובילים לפעילות שאיננה חיובית".

עוד הוסיף צור:"במסגרת המאמצים שלנו לספק תעסוקה איכותית לילדים ולבני הנוער בשכונה, המתנ"ס מהווה את ליבה הפועם של הפעילות שלנו. רבים מילדי השכונה מבלים כאן בשעות אחר הצהריים והערב ולכן חשוב לנו לספק סביבת פעילות נעימה, מזמינה ואטרקטיבית כי בעינינו פעילות המתנ"ס בשעות אחר הצהריים מהווה נדבך נוסף במערכת החינוך העירונית".

חבר מועצת העיר, מחזיק תיק רמת אליהו, שמעון טרבלסי:"המתנ"ס מהווה מבחינתנו, השקעה נוספת בחינוך הבלתי פורמאלי ולכן השקענו בשיפוץ מאסיבי ושדרוג. פיתוח תרבות פנאי איכותית לילדים ולבני הנוער בשכונה היא חלק בלתי נפרד מהפעילות העירונית ולכן נמשיך להשקיע ולא נתפשר בנושא זה".

מנהל מתנ"ס רמת אליהו, פרץ חג'ג':"השינוי במתנ"ס בעקבות השיפוץ הוא אדיר ומשמעותי. כל אדם שנכנס כעת אל המתנ"ס נפעם מן החידוש והשדרוג. אני רוצה להודות לראש העירייה על היוזמה והתקציב שהקדיש לשם המטרה ולהזמין את תושבי השכונה לבוא ולחזות בשינוי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה