מדריך הבילוי של ראשון לציון



מדריך הבילוי מכיל את כל אירועי הבילוי בראשון לציון לחודש אוקטובר 2017: אירועים והפקות של החברה העירונית, כל המופעים בהיכל התרבות ואירועי החוצות במתחם הרובע באזור התעשייה הישן- תהנו !!!

רשימת אירועי החברה העירונית אוקטובר 2017

 

פסטיבל ראשון לציון 2017.

אירועים בכניסה חופשית

גן המושבה - מופע ים תיכוני ישראלי עם:

מנחה: אליקו, בשיתוף רדיו 91 FM

 

בשעה 21:00

עדן שאבי

פיינליסט אייל גולן קורא לך, זמר, מלחין ועובד על אלבום בכורה

 

בשעה 21:30

אגם בוחבוט

אגם בוחבוט, הזמרת הצעירה זוכת תכנית הטלוויזיה ביה"ס למוסיקה

משיקה את "הקצב" של העיר" סינגל רביעי מתוך אלבומה הראשון שבדרך

השתתפה בסדרת קונצרטים בליווי התזמורת האנדלוסית, הופיעה באירוע ממלכתי

רשמי בבית הנשיא בירושלים וכן במסיבת פרידה מהנשיא.

 

בשעה 22:00

משה פרץ

הזמר והיוצר משה פרץ במופע חדש, מרגש בטירוף הכולל את מיטב השירים האהובים שלו ויכניס שמחה בכל אחד ואחת בקהל.  משה פרץ : "אני בא לתת את כל כולי. כמעט כל יום אני מופיע על במה אחרת. בדרך כלל במטרה לשמח ולהקפיץ. גם הפעם הקהל ישמח וירקוד אך יחד עם זאת הוא גם יקשיב, יתרגש, יחווה יחד איתי את הדרך שעשיתי עד כה  וגם אבצע שירים חדשים מתוך האלבום החדש שיצא".

בימת גן המושבה

9.10.2017 בשעה 20:00

גם השנה כבכל שנה בעשור האחרון יתקיים בפסטיבל ראשון לציון קונצרט ההצדעה לכוחות הביטחון עם אמן אורח מן השורה הראשונה.

והשנה, תארח תזמורת צה"ל את הזמר דני סנדרסון מן הדמויות הבולטות בזמר הישראלי במיטב להיטיו מכל הזמנים, בעיבודים חדשים ועכשוויים שהותאמו במיוחד לתזמורת צה"ל.

אין ספק שמובטח לנו מפגש מרגש ומיוחד בין תזמורת צה"ל המפוארת לבין הזמר הססגוני ששיריו מלווים את חיינו.

בניצוחו של רב סרן נעם ענבר המופע יועבר בשידור ישיר בכאן - רשת ג'.

בשעה 22:00

אסנת ז'נו ונדב קקון

נדב אסנת והמנגינות  מביאים את מיטב השירים  בכל הזמנים  בשירה העברית 

משלמה ארצי ועד שלומי שבת משלום חנוך ועד עידן עמדי זהר ארגוב מירי מסיקה ועוד... נותנים רגעים מתוקים של מנגינות מהחיים.

 

בימת כיכר העירייה

 

8.10.2017 בשעה 21:00

דני רובס

דני רובס, זמר ויוצר מהאהובים והמוערכים בישראל, אשר שיריו זכו להצלחה גדולה לאורך השנים ולאהבת אמת של הקהל.

 

בשעה 22:00

שירי מימון

מהזמרות הבולטות והמצליחות של העשור האחרון, בסיבוב הופעות סולו חדש!

בחמש השנים האחרונות הספיקה לכבוש את הבמות הגדולות ביותר במופע משותף

עם שמעון בוסקילה, כשופטת באקס פקטור, כעת חוזרת למרכז הבמה במופע סולו חדש ומרהיב

 

9.10.2017 בשעה 21:00

אריק סיני

לאחר שכבש מחדש את כל תחנות הרדיו עם הסינגל "בגיטרה ישנה" אריק סיני- הרומנטיקן בעל הקול העמוק, המחוספס, המרגש ומלא הרוך, אשר היה הראשון לשלב את שירי ארץ ישראל היפה עם מוסיקת הפולק-רוק האמריקאית, כבש את המדינה בשנות ה- 80 .

 

בשעה 22:00

עמיר בניון

עמיר בניון, מהיוצרים והזמרים המוערכים, הטובים והייחודיים בישראל. בניון הוא חלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, עם רפרטואר עשיר ומגוון, ואינספור הופעות מצליחות, אשר קיבעו את מעמדו כאחד האמנים המוערכים בארץ. סיבוב ההופעות החגיגי יורכב משירים מהאלבום החדש ולהיטים מאלבומיו הקודמים, בהפקה ועיבודים חדשים.

 

מתחם הצעירים רובע הבילויים

9.10.2017 בשעה: 21:00

סטפן

סטפן - זמר, רקדן ודוגמן התחיל את הקריירה שלו כדוגמן ורקדן ומהר מאוד כבש את קדמת הבמה ואת בני הנוער. החידוש שהביא סטפן לסצינה המקומית הוא אתגר הריקוד ממש כמו כוכבים בחו"ל.

 

בשעה 21:30

אדיר גץ

עם  צאת אלבומו  השני "נדבר על הכל" גץ והלהקה יוצאים לסיבוב הופעות חדש הכולל את שירי האלבום החדש ("זה עוד יקרה", "דירה קטנה בחיפה", "בדיוק כמו שהיא", "ילד בשדות", "נדבר על הכל ועוד..) לצד להיטים מהאלבום הראשון ("הבחור הביישן על פסנתר", "איך היא רוקדת", "בואי נרד אל הים" ועוד..)

 

בשעה 22:15

אליעד

אליעד – זמר, כותב ומלחין המופע ״אור״. השנה החולפת הייתה שנה נפלאה עבור אליעד : הוא נבחר ל״איש השנה״ במצעד השנתי של גלגל״צ, לשנת תשע”ו, אלבומו ״אור״ מכר למעלה מ40,000 עותקים, הגיע למעמד פלטינה, 3 שירים שלו כיכבו בעשירייה הראשונה במצעדים ובנוסף שיתף פעולה עם שמות ענקיים: שמעון בוסקילה וריטה. המופע של אליעד שמח ומרגש כאחד עם מיטב השירים מ2 אלבומיו האחרונים כולל הלהיטים: "אור", "רוחות", "מיאמי", “נוסע” , ״מתוק כשמרלי״ והדואט החדש ׳לנשום׳.

 

בשעה 23:00

DJ JUVI

בימת בית העם

 

8.10.2017 בשעה 21:00

מופע פתיחה: חבורת הזמר "כרמים"

חבורת הזמר "שחפים"

משה להב –הטיש הגדול מארח את אסף אשתר

להב ואשתר - עם הידע הרב המשותף בזמר העברי, בחיבתם לשפה העברית ובאהבתם את השירים ואת הקהל יעניינו בשירה ובסיפורים מאחורי השירים.

הרעיון מבקש ליצור ערב חברתי של זמר עברי דרך השירים, הזמרים המבצעים והכותבים בסימן 70 שנות מדינה. פס קול לעשורים השונים על זמריהם ומתווי הדרך.

 

9.10.2017 בשעה 21:00

מופע פתיחה: חבורת הזמר "חופים"

הזמרת מור גנות

אילנה כץ ואילן טל – שרים אילן ואילנית

אילן טל ואילנה כץ ממובילי מועדוני הזמר בארץ חוברים יחד למופע מרגש וסוחף על כנפי המלודיות האהובות של הצמד אילן ואילנית ומחזיר אותנו לחדוות התום של אז.  המופע בשילוב מצגת ויזואלית מרהיבה ותמונות אווירה.

בימת מדרחוב

 

8.10.2017  החל מהשעה 20:00

ווקאל – ביה"ס לשירה ופיתוח קול

הרכב הג'אז של הקונסרבטוריון העירוני

מופע יוסי בדש

 

8-9.10.2017 ימים רביעי – חמישי

טעם עולמי החל מהשעה 18:00

מתחמי מזון ואוכל מכל העולם במתחם גן המושבה

הכניסה חופשית

 

אירועים בתשלום

 

לייב פארק

 

5.10.2017 בשעה 21:00

החברים של נטאשה

נטשה "שינויים בהרגלי הצריחה"                 

מארחים את מארינה מקסימליאן בלומין, אמיר דדון, אביב גפן.

25 שנה ל"שינויים בהרגלי הצריחה" - 'החברים של נטאשה' בסיבוב הופעות מיוחד.

לכבוד 25 שנה לאחד האלבומים החשובים בתולדות המוסיקה הישראלית "שינויים בהרגלי הצריחה", להקת 'החברים של נטאשה' מתאחדים לסיבוב הופעות מיוחד בו יבוצעו כל שירי האלבום. בחלקה השני של ההופעה "החברים של נטאשה" יבצעו את מיטב הלהיטים גם מאלבומיהם הנוספים: "החברים של נטאשה" (האלבום הראשון של הלהקה) ו"רדיו בלה בלה" (אלבומם השלישי והאחרון). את המופע המיוחד יפיק מוסיקלית רע מוכיח.

 

7.10.2017 בשעה 21:00

"זה לא כל כך פשוט להיות בן 70" - יהונתן גפן חוגג 70 במופע מיוחד לפסטיבל ראשון

משתתפים: אביב גפן, אושיק לוי, דויד ברוזה, דני ליטני, יהודה פוליקר, יוני רכטר, יעל לוי, מתי כספי, קורין אלאל, שלום חנוך, שלמה ידוב, שם טוב לוי.

ניהול אומנותי: אביב גפן

כילד הייתי נוהג לשבת בבית ולראות את אבא יושב במטבח עם מכונת הכתיבה הגדולה שלו וכותב.

השתדלתי לא להפריע או לעשות רעש כי תמיד הייתה תחושה שאבא עושה משהו חשוב, היו לו פנים רציניות כשהוא כתב והייתי מדי פעם תופס אותו לחיבוק כשהוא היה ניגש למקרר או הולך להביא משהו מהחדר הסמוך.

כשגדלתי הבנתי שהוא בעצם ברא שם במטבח על מכונת הכתיבה שלו כמה נסיכים קטנים, מספר כבשים, חיפש מקום לדאגה וייצק את הדמיון והחוכמה שלו על נייר שלימים אנשים יאמצו בחום לכל חייהם.

 

10.10.2017 בשעה 21:00

שאייל גולן בספיישל מיוחד

אייל גולן LIVE מופע קיץ חדש - "לא פשוט להיות פשוט". אייל גולן במופע קיץ חדש ומיוחד במינו הכולל להיטים מאלבומו החדש והכפול "לא פשוט להיות פשוט" שהגיע למעמד פלטינה כפולה על מכירות של למעלה מ-60 אלף עותקים תוך שבוע ימים בלבד. גולן שידוע בחיבור החם והמיוחד שלו עם הקהל, לא מפסיק לשתף ולעדכן באמצעות הרשתות החברתיות, כך גם את הופעותיו אשר מתועדות ומככבות בעמודי האינסטגרם והפייסבוק שלו. האלבום הכפול "לא פשוט להיות פשוט" כולל את הלהיטים שכבר זכו לאין ספור השמעות וכבשו את המצעדים בתחנות הרדיו ברחבי הארץ: "יפה לך להיות מאושרת", "מאמי", "תחזיר לי אותה" ו"GODA BUBA" . אייל גולן יארח במופע הקיץ את להקת 'קפה שחור חזק' שיבצעו ממיטב הלהיטים החדשים והמוכרים שזכו להשמעות רבות בתחנות הרדיו.

 

היכל התרבות

 

5.10.2017 בשעה 21:00

מירי מסיקה מארחת את גליקריה

סיבוב הופעות עם האלבום החדש - "אלוהי הדברים הקטנים"

מירי מסיקה יוצאת לסיבוב הופעות ארצי ומיוחד לרגל צאת אלבומה החדש והשישי במספר "אלוהי הדברים הקטנים" 

עם המופע החדש, היא מגיעה לאולמות הגדולים עם שירים מאלבומה החדש ולהיטים מכל האלבומים- מלך, באה אליכם, לשם,  אף אחת, עכשיו אתה חוזר בחזרה, ממי,תשים תשים, אלוהי הדברים הקטנים, חייאתי ועוד. בעיבודים חדשים, בסאונד ותאורה ייחודים ובהופעה עוצמתית ומרגשת.

כיום, עשור מאז פרצה לתודעת הקהל וזכתה בכל תואר אפשרי, הפכה מירי מסיקה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ אשר קיבעו את מעמדה כאחת מהזמרות הטובות והמוערכות בישראל.

 

 

6.10.2017 בשעה 14:00

ילדי בית העץ מארחים את מוש בן ארי -  מופע צהריים.

מפגש של נבחרת מוזיקאים משובחת המייצרת חגיגה של גרוב אל תוך עולמם של ילדי בית העץ- הפחדים , החלומות, הקסם של הבמה, הסודות ועוד ועוד. מופע ראשון מסוגו, עשיר וערכי שלוקח אותך לעולם שכולו גרוב מוסיקלי שבו לגיל אין משמעות.

 

7.10.2017 בשעה 21:00

חיים משה מארח את דקלון, שגיב כהן

חיים משה מאבות המוסיקה הים תיכונית בישראל, עם למעלה מ- 25 אלבומים ו- 40 שנות קריירה מוסיקלית מצליחה יארח את דקלון וסגיב כהן בהיכל התרבות ראשון לציון.

חיים משה, בליווי 8 נגנים וזמרות לווי, ישיר במופע את מיטב הקלאסיקות והלהיטים שלו מכל הזמנים שירים שמלווים אותנו ברגעים השמחים והמרגשים של החיים.

חיים משה ודקלון, יחזרו אחרי כ-40 שנה לשתף פעולה וישחזרו את הימים היפים שלהם בלהקת "צלילי הכרם" ויביאו לקהל הצלילים המיוחדים והאווירה האותנטית והחמימה של שנות ה-80, אותה אווירה אמתית שכל כך נוגעת בלב ובנשמה.

סגיב כהן, מדור היוצרים והזמרים החדש שאחראי לכתיבת המון להיטים בשנים האחרונות יבצע עם חיים משה ממיטב הלהיטים שלו בסגנון הכל כך ייחודי לו.

 

8.10.2017 בשעה 21:00

צביקה פיק מארח את רמי קלינשטיין ואפרת גוש.

הפקה מיוחד לפסטיבל ראשון לציון-

המאסטרו צביקה פיק במופע פסנתר כנף מארח את רמי קלינשטיין ואפרת גוש

ערב משריו של המאסטרו עם כל הקלאסיקות הגדולות: מעלה מעלה ,מרי לו, אהבה בסוף הקיץ , חלומות מתגשמים, לילה סתווי , לגור איתו , שיר הפריחה, אני אוהב אותך לאה , מת אב ומת אלול , אין מדינה לאהבה , דם חם , אני לא יכולה בלעדיך , אלף נשיקות….

במפגש חד פעמי יארח המאסטרו את רמי קלינשטיין מבכירי אמני ישראל ואת הזמרת הצעירה והמצליחה אפרת גוש בה יבצעו זה משירי זה.

 

9.10.2017 בשעה 21:00

הראל סקעת מארח את זהבה בן

הראל סקעת- אהבה מסובבת הכל

חלפו יותר מעשר שנים(!) מאז יצא הסינגל הראשון של הראל סקעת כזמר מקצועי – "ואת", וכעת הוא חוזר עם אוסף חדש וחגיגי, "אהבה מסובבת הכל", שבא לסכם את העשור האחרון ובעיקר - להעיף לכם ת'ראש!  האוסף יקבל תרגום בימתי מרענן ומפתיע בדמות מופע חדש, צבעוני ומקפיץ, תחת אותו שם - "אהבה מסובבת הכל", ובו ישיר הראל את כל הלהיטים האהובים והשירים החדשים.

 

10.10.2017 בשעה 21:00

אריאל זילבר עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון

בניצוחו של רפי קדישזון

אריאל זילבר מופע חדש  -  " מישהו" אריאל זילבר חזר  ובגדול...

מופע חדש למלך הגרוב הישראלי בהפקתו של לואי להב . במופע שירים חדשים מהאלבום שיצא לאור זה עתה וכבר זוכה להצלחה רבה, חלק גדול מהשירים החדשים כבר הפכו ללהיטי רדיו אהובים ובולטים: לאן פנתה אהבתינו, מישהו, והיה אם תלכי והלוואי ויכולתי לצד אוסף עצום וחסר תקדים של להיטי עבר שנשמעים היום אף יותר רלוונטיים מאי פעם כמו: *ככה את רצית אותי*ואיך שלא* בחברה להגנת הטבע*שמש שמש*אגדה יפנית*רוצי שמוליק* ברוש*בטי בם* שוכב לי על הגב*הולך בטל* ועוד ועוד ועוד. אין הרבה זמרים, בוודאי בישראל, שבעשור השמיני של חייהם עדיין מגלים חיוניות ויצירתיות."   -

 

מכירת כרטיסים:

זאפה: 9080*,  www.zappa-club.co.il

הכרטיס: 2870*, 03-9666141, www.hakartis.co.il

היכל התרבות:3701*,  03-9488666, www.heichal-rishon.co.il

ט.ל.ח

 

חוגגים סוכות בחי כיף ראשון לציון

5-12.10.2017 ימים חמישי – חמישי

החל מהשעה 11:30

הכניסה בתשלום

קופות החי כיף 03-9615942/הכרטיס: 2870*, 03-9666141, www.hakartis.co.il

 

אירועים שוטפים בתשלום

8-9.10.2017 ימים ראשון – שני

יריד הספרים השנתי בחוה"מ סוכות.

חגיגה של ספרים ,סרטים ותקליטורי מוזיקה כולם יד שנייה מבית טוב!

החל מהשעה 10:00

מקום: רחבת בניין כותר ראשון

הכניסה בתשלום

15.10.2017 יום חמישי

קולנוע בהיכל – רופא הכפר

ז'אן פייר הרופא המסור נאלץ לפרוש,

הבחירה נופלת על נטלי רופאה צעירה וחסרת ניסיון

בהשתתפות: פרנסואה קלוזה ועוד.

בשעה: 20:30

מקום: היכל התרבות ראשל"צ

הכניסה בתשלום

18.10.2017 יום רביעי

קולנוע בהיכל – נשמה של כלב

סרט מרגש בצורה יוצאת דופן,

לכל מי שנשמה בליבו ואהבת כלבים בדמו

בהשתתפות: דניס קוויד, ג'וש גאד

בשעה: 10:30

מקום: היכל התרבות ראשל"צ

הכניסה בתשלום

 

19.10.2017 יום חמישי

קולנוע בהיכל – המטפלת

מה שהתחיל כמערכת יחסים לא פשוטה בין סר מייקל גיפורד

לדורותייאה הופכת בהדרגה לידידות לא צפויה

בהשתתפות: בריאן קוקס, קוקו קוניג

בשעה: 20:30

מקום: היכל התרבות ראשל"צ

הכניסה בתשלום

 

21.10.2017 מוצ"ש

רבקה'לה בר

אורחת הזמרת אלגרה כץ, נער הפלא והכינור יניר אלדורות

בשעה: 21:00

מקום: היכל התרבות ראשל"צ

הכניסה בתשלום

 

23.10.2017 יום שני

סווינג דה ג’יטאן  - למבוגרים   

במסגרת הסדרה "קפה ספרייה" סווינג דה ג’יטאן יוצרים חוויה מוסיקלית ייחודית השואבת מהלהט והצבעוניות שבמוסיקה הצוענית, מהאלגנטיות של המלודיות הצרפתיות של שנות ה-20 עד ה-40 ומהקופצנות המדבקת של הסווינג האמריקאי. גיטרה צוענית: עקוב חוטר, אורי בן צבי;

קונטרבס: אורן שגיא.

בשעה: 20:30

מקום: כותר שקמה

הכניסה בתשלום

 

25.10.2017 יום רביעי

קולנוע בהיכל – הבקתה

מק מחליט לעשות את המסע הקשה בפעם הראשונה

מאז אותו אירוע טראומתי שקרה בבקתה

בהשתתפות: סם וורתינגון (אוואטר)

בשעה: 10:30

מקום: היכל התרבות ראשל"צ

הכניסה בתשלום

25.10.2017 יום רביעי

נשים מדברות נשים

"הצגה תוססת מצחיקה וחכמה..."

ארבע נשים המגיעות לטיפול משנות את חייה של

הפסיכולוגית המטפלת בהן.

בשעה: 20:30

מקום: היכל התרבות ראשל"צ

הכניסה בתשלום

 

26.10.2017 יום חמישי

קולנוע בהיכל – וונדר וומן

דיאנה פרינס שחונכה להיות לוחמת בלתי עצירה,

יוצאת מהאי היווני אל עולם המלחמה.

סרט סוחף ומרגש.

בהשתתפות: גל גדות, רובין רייט

בשעה: 20:30

מקום: היכל התרבות ראשל"צ

הכניסה בתשלום

 

26.10.2017 יום חמישי

יסמין לוי

בהופעה "רק עוד לילה אחד"

מארחת את הזמר היווני יאניס קוציראס

בשעה: 21:00

מקום: היכל התרבות ראשל"צ

הכניסה בתשלום

 

27.10.2017 יום שישי

אדיר מילר

מופע סטנד-אפ נטו

אדיר מילר מאלתר עם הקהל ומביא לבמה

איכויות של וירטואוז אמיתי

בשעה: 22:30

מקום: היכל התרבות ראשל"צ

הכניסה בתשלום

 

28.10.2017 מוצ"ש

ליאור סושרד

"אל תאמינו... פשוט תיהנו"

אמן החושים המוכר והאהוב בישראל

ומבכירי אמני החושים בעולם

בשעה: 21:00

מקום: היכל התרבות ראשל"צ

הכניסה בתשלום

 

28.10.2017  מוצ"ש

אילנה כץ

אורחת: הזמרת אביבה אבידן

בליווי נגנים במופע חדש.

בשעה: 21:00

מקום: היכל התרבות

הכניסה בתשלום


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה