פסטיבל ראשון 2012 - כל המופעים



פסטיבל ראשון לציון יארח בסוכות הופעות של עידן רייכל, אביב גפן ואביתר בנאי, מוש בן ארי ויהודה פוליקר, אתניקס, אייל גולן, שלומי שבן ושלמה גרוניך, אחינועם ניני וניקולה פיובאני, מתי כספי וריקי גל, כנסיית השכל והאנדלוסית, מחווה ליוסי בנאי עם אהוד בנאי ,יובל בנאי, ארקדי דוכין, מיכה שטרית, שלומי שבן, מאור כהן ופיטר רוט, קרולינה ורד בנד, קובי אפללו והפרויקט של רביבו

העיר ראשון לציון חוגגת 130 שנה לקיומה ומציגה את פסטיבל ראשון לציון המסורתי שיתקיים כבכול שנה בחול המועד סוכות בין ה-1 באוקטובר ל-6 באוקטובר 2012.

בפסטיבל יופיעו השנה עידן רייכל, אביב גפן ואביתר בנאי, מוש בן ארי ויהודה פוליקר, להקת אתניקס, אייל גולן, שלומי שבן ושלמה גרוניך, אחינועם ניני וניקולה פיובאני, מתי כספי וריקי גל, כנסיית השכל והאנדלוסית, אהוד בנאי ,יובל בנאי, ארקדי דוכין, מיכה שטרית, שלומי שבן ,קורין אלאל, מאור כהן, פיטר רוט, קרולינה והרד בנד, קובי אפללו הפרויקט של רביבו, ישי לפידות ומשה להב.

עשרות אלפים מגיעים מדי שנה למופעים בפסטיבל והשנה מעוניינים המארגנים להכפיל את כמות הצופים שיגיעו למופעים השונים, אשר יתקיימו בששה מתחמים מרכזיים, חלקם בתשלום וחלקם בכניסה חופשית: אמפיפארק (בתשלום), היכל התרבות (בתשלום), גן המושבה (הכניסה חופשית), כיכר העירייה (הכניסה חופשית), הרובע - מתחם הבילויים החדש (הכניסה חופשית) רחבת בית העם (הכניסה חופשית).

ערב מחווה ליוסי בנאי ז"ל

המופע המרכזי של הפסטיבל יהיה ערב מחווה ליוסי בנאי ז"ל, הופעה מיוחדת וחד פעמית לפסטיבל ראשון לציון, שתתקיים ב-4.10.12 יום חמישי בהיכל תרבות בהשתתפות בנו של יוסי בנאי - יובל בנאי, אחיינו אהוד בנאי, ארקדי דוכין, מיכה שטרית, שלומי שבן ,קורין אלאל, מאור כהן ופיטר רוט.

האלבום "שירים אחרונים" - בשנת 2006 עבד יוסי בנאי על אלבום חדש בביצועו. את כל המילים לאלבום כתב ואת כל הלחנים לשירים אסף ובחר.

לאחר פטירתו, במאי 2006, החל תהליך שמטרתו הוצאה לאור של שירי האלבום תוך שימת דגשים על שימור רוחו המוסיקלית של יוסי והכללת כל השירים אותם תכנן להקליט. הפרויקט המיוחד אשר הופק ביוזמת הליקון איננו פרויקט הנצחה או מחווה אלא פרויקט המשך לאלבום שיוסי בנאי כתב ובחר את לחניו אך לא הספיק להקליט. הטקסטים שלו, אשר הולחנו ע"י מיטב הכישרונות, דנים בשלבים השונים בחיי אדם, במוות ואפילו בחיים שאחרי וכמו שאר יצירתו של יוסי הם מדויקים, שנונים ומלאי חיים. 

עכשיו עולה הפרוייקט לבמה בהפקה מיוחדת וחד פעמית לפסטיבל ראשון לציון בהשתתפותם של אהוד בנאי- את ואני, ארקדי דוכין- כמה יפים החיים ,קורין אלאל- אריאל, מאור כהן- אחרי ככלות הכל , מיכה שטרית -שאתה צעיר פיטר רוט- הציפורים , יובל בנאי -מחשבות ליד חלון פתוח, שלומי שבן- בגלגול הבא.

בנוסף לשירי האלבום יבצע כל אומן  עוד שיר משיריו של יוסי בנאי . באלבום יש עוד שני שירים שיוסי בנאי שר במקור והם יבוצעו ע"י משתתפי הערב.

פירוט מופעי פסטיבל ראשון לציון

 
"דרך ראשון לציון". עידן רייכל

הפרויקט של עידן רייכל – "דרך ראשל"צ"
3.10.12- יום רביעי: אמפי פארק-  20:30

14 משתתפים על במה אחת, חגיגה של צבע, מקצבים והשירים היפים שהפכו לפסקול של העשור. עידן רייכל מוביל את אנסמבל האומנים המוכשרים שלצידו במופע מרגש ואנרגטי ..

אייל גולן:- "נגעת לי בלב"

1.10.12 – יום שני: אמפי פארק- 20:30
המופע החדש והמצליח עם להיטים מכל הזמנים ומאלבומו האחרון "נגעת לי בלב"  מלווה בתזמורת נגנים בהשתתפות הכוכבים: נסרין קדרי ומאור אשוול  זוכי העונה השנייה של תוכניתו "אייל גולן קורא לך"

אביתר בנאי ואביב גפן – המופע המשותף

2.10.12 – יום שלישי: היכל תרבות– 20:30
מפגש הפסגה בין שני היוצרים שעיצבו את פני המוסיקה בדור החדש – אביתר בנאי ואביב גפן, המופע המשותף ,חושף ביצועים חד פעמיים, ביחד ולחוד, של שירים מכל התקופות מבית היוצר של שני המוסיקאים
המוכשרים.

שלומי שבן מארח את שלמה גרוניך

2 פסנתרים – הופעה מיוחדת וחד פעמית לפסטיבל ראשון לציון
1.10.12 – יום שני: היכל תרבות– 20:30


מפגש מחודש של  שני הפסנתרנים הוירטואוזים על במה אחת, עם שני פסנתרים, מיתרים והקלאסיקות של השניים. שלומי שבן, מהקולות המרתקים ברוק הישראלי הצעיר, מארח את שלמה גרוניך מוזיקאי ותיק מהפוריים והחשובים שפועלים בישראל – במופע מיוחד עם ביצועים  לשירים של שניהם.

מוש בן ארי מארח את יהודה פוליקר

3.10.12 – יום רביעי : היכל תרבות – 20:30


מוש מהאמנים האהובים בישראל, בחגיגה מוסיקלית המשלבת צלילים וגוונים של רוק, פופ ומוסיקת עולם המתמזגים זה בזה ויוצרים חוויה ישראלית סוחפת מרגשת ומרקידה מארח את יהודה פוליקר

מה זאת אהבה -  מתי כספי וריקי גל

3.10.12 – יום רביעי: כיכר העירייה – 21:30
25 שנה חלפו מאז עמדו על אותה הבמה מתי כספי וריקי גל עם המופע "מה זאת אהבה"., מלווים בתזמורת של 21 נגנים בעיבודו המוסיקלי של כספי, מחדשים  השניים את המופע המיתולוגי ומשאירים את הקהל פעור פה.


 
אחינועם ניני והסימפונית של ראשל"צ

אחינועם ניני והתזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בהופעה מיוחדת בפסטיבל ראשל"צ
מארחת את המלחין האיטלקי ניקולה פיובאני ("החיים יפים"). מנצח: אילן מוכיח
6.10.12 – מוצאי שבת: היכל התרבות – 21:00

אחינועם ניני  במופע חד פעמי עבור פסטיבל ראשל"צ  תבצע בליווי התזמורת הסימפונית ראשון לציון את שיריה המוכרים והאהובים ותארח את  המלחין ניקולה פיובאני, ("החיים יפים"), שיבצע יחד עם אחינועם שירים שכתבו יחדיו  וינצח על התזמורת במחרוזת סימפונית של מוזיקה שכתב לסרטים, כשם שהוא מציג בשלל הופעותיו המוצלחות ברחבי העולם (בליווי הקרנת קטעים מהסרטים).

אתניקס

4.10.12 - יום חמישי: כיכר העירייה- 21:30
אין ספק כי השנה החולפת בה ציינה הלהקה 25 שנות פעילות הוכיחה מעל לכל ספק כי אתניקס חזרה לפעילות מלאה. אתניקס מגיעה לפסטיבל במסגרת סיבוב ההופעות החדש "אהבת חינם" מלווה ברביעיית כלי מיתר, פריקשניסט, שלוש זמרות ליווי ובמה מפוארת ומציגה את להיטיה הגדולים מכל הזמנים.


כנסיית השכל והתזמורת האנדלוסית הים תיכונית, אשקלון

4.10.12 - יום חמישי: מתחם צעירים רובע הבילויים– 21:30
כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, חוגגת 20 שנה להיווסדה וחוברת לתזמורת האנדלוסית הים תיכונית – אשקלון. בחיבור הזה, מעמיקה הלהקה את הצד המזרחי-אנדלוסי שלה ואילו התזמורת, מביאה איתה מסורת של מוסיקה מופלאה ועשירה בצלילים. זהו מפגש פסגה, מרתק ומרגש, המשלב בין להקת רוק אותנטית לתזמורת מזרחית-קלאסית.

קרולינה מארחת את הרד בנד

3.10.12- יום רביעי: מתחם הצעירים רובע הבילויים- 21:30
קרולינה מ היוצרות המרתקות והמגוונות, שפועלות כיום בנוף המוסיקלי הישראלי לוקחת את הקהל למסע מוסיקלי מרתק, שמפתיע את הקהל הן בכריזמה המדהימה שלה והן בצלילים האותנטיים והים תיכוניים, הלקוחים מאלבומה החדש והמצליח במיוחד לפסטיבל תארח קרולינה את הרד בנד........


תזמורת צה"ל מארחת את קובי אפללו

בשיתוף רשת ג'- הופעה מיוחדת וחד פעמית לפסטיבל ראשון לציון 
 3.10.12- יום רביעי: גן המושבה– 20:00 
גם השנה כבכל שנה בעשור האחרון יתקיים בפסטיבל ראשון לציון קונצרט ההצדעה לכוחות הביטחון  והשנה תארח תזמורת צה"ל את הזמר קובי אפללו מן הדמויות הבולטות בזמר הישראלי במיטב להיטיו מכל  הזמנים, בעיבודים חדשים ועכשוויים שהותאמו במיוחד לתזמורת צה"ל.


ישי לפידות ולהקת יא בה יה - סצינת הרוק גועשת

3.10.12- יום רביעי: רחבת בית העם- 21:00
אחרי שנים של קריירה מוסיקלית ענפה בארץ ובעולם בתחום הפופ החסידי, פונה ישי לפידות, ביחד עם חברי הלהקה יא בה יה ליצירת מוסיקת רוק ישראלית יהודית מקורית .

הפרויקט של רביבו

4.10.12- יום חמישי: גן המושבה- 21:00
"הפרויקט של רביבו" פרויקט המחרוזות הנוסטלגיות הפך  בחודשים האחרונים להצלחה מסחררת, ולתופעה החדשה והמפתיעה במוסיקה המזרחית "הפרויקט של רביבו" מציג מחרוזות הכוללות את השירים הישנים והאהובים של המוסיקה הים תיכונית. וחושף את הדור החדש לשירים הישנים והאהובים.

משה להב "הטיש הגדול" מארח את יהודה אליאס

4.10.12 יום חמישי: רחבת בית העם- 21:00
משה להב יסד תופעה ישראלית ייחודית - הטיש הגדול.  המופע הוותיק והמצליח כבר מזמן אינו רק ערב שירה מדובר, כי אם תופעה חברתית מרתקת ומרגשת בה מתכנס קהל רב סביב מנהיג ומוביל הערב - משה להב.  וסביב השירים הישראליים ומפיח בהם חיים.

קרדיט: אסף נבו Mako.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה