שרית חדד והסימפונית ראשון לציון באמפי פארק



אין ספק שהשילוב הייחודי בין מזרח למערב הצליח לעורר התלהבות בקהל. "אין כמו שרית היא אחת ויחידה, היא האום כולתום של ישראל", אמרו בקהל.

כולם רגילים לראות את שרית חדד שרה עם הלהקה, הדרבוקה, הסלסולים והכפיים. אמש (ה') הצטרפו לחגיגה המוכרת גם הצ'לו, הוויולה והפסנתר. שרית חדד כבר יותר מ-15 שנים בעסקי המוסיקה. הופעה עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון מהווה חידוש מרענן, למרות שמבחינתה מדובר בחיבור טבעי.

"לא ציפיתי לשמוע את השירים ככה ועם התזמורת זה הלך בקלי קלות, הם קוראים תווים וזה פשוט זרם לי איתם. אני שרה בכל סוגי המוזיקה ואני מתחברת לכל סוגי המוזיקה וזה בא לי ככה בקלי קלות", סיפרה חדד, "לא משנה אם זה ים תיכוני או מערבי - מוזיקה זה מוזיקה, ואני אולי אלך ללמוד על קרן יער".

>

אין ספק שהשילוב הייחודי בין מזרח למערב הצליח לעורר התלהבות בקהל. "אין כמו שרית היא אחת ויחידה, היא האום כולתום של ישראל", אמרו בקהל. אבל היו גם כאלו שראו את התמונה קצת אחרת. "כולם נרדמו. היו צריכים להגיד שזה אופרה. אנשים באו להתעורר, זה יום רגיל לא יום זיכרון", אמרה אישה אחת.

תחת ידיו של מנצח התזמורת, רפי קדישזון, להיטים של חדד כמו "פרחה במרצדס" ו"תלך כפרה עליי" עברו מיזוג בין מזרח למערב וקיבלו פנים חדשות לחלוטין. צ'לו או דרבוקה, פסנתר או מעוואל - אצל שרית חדד החגיגה תמיד נמשכת, וכל הכלים כשרים.

קרדיט: רון כלף גל"צ או ליין

צילום וידאו וסטילס: אבי קקון Rishonet.com


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה