ערב הפתיחה של פסטיבל האביב ה- 12



הפסטיבל, שהוא חגיגה של מוזיקה לסוגיה השונים ומחול, חוגג השנה בר-מצווה, ובין השילובים והשיתופים המסקרנים והמיוחדים שיהיו במסגרתו.במסגרת הפסטיבל יועלו שלל מופעי מוזיקה לסוגיה ומחול...

בערב הפתיחה של פסטיבל האביב ה- 12 בהיכל התרבות בראשון לציון אירח רמי קליינשטיין במופע בכורה  ייחודי ומסקרן לכבוד הפסטיבל , כוריאוגרפים ורקדנים מתחום המחול המודרני, יצרו יצירות מחול לשירים נבחרים ואהובים מהרפרטואר העשיר שלו  במסגרת פסטיבל האביב הבינלאומי 2012 .

קלינשטיין ניגן את להיטיו ו-30 רקדני מחול מודרני ביצעו  יצירות מחול שיצרו שמונה כוריאוגרפים לפי עיבודים מיוחדים לשיריו. שמונה להקות מחול מודרני רקדו על הבמה ריקודים שהותאמו לשיריו ( נמרוד פריד, דנה רוטנברג, רייצ'ל ארדוס, שלומי פריג', מאיה ברינר ודפי אלטבב).

עידו תדמור, היועץ האמנותי למופע, יופיע כרקדן אורח במופע, וכך גם הכוריאוגרף קובי רוזנפלד ישראלי המתגורר כבר שש שנים בלוס אנג'לס ואחראי על הכוריאוגרפיה בסיבוב ההופעות העולמי של ביונסה איתה הופיע גם בטקס חלוקת פרסי הגרמי 2011, במקביל הוא עובד

עם אומנים נוספים בינהם: מייסי גרייס,נטשה בנינגפילד הוא החל את דרכו בארץ כשעשה כוריאוגרפיות במסגרת התוכנית "נולד לרקוד", עבד עם שירי מימון רוני סופרסטאר ועוד.

הערב נפתח בשירת הבה נגילה מפי אנסמבל ווקאלי מבית האופרה והפולקס אופרה של וינה שיופיעו ביום הרבעי של הפסטיבל, בהמשך עלו מנכ"ל החבר העירונית מר אלי פולק וראש העיר, מר דב צור לברך את באי הפסטיבל והודו למנהל וצוות ההיכל ולשאר העומלים במלאכה על עבודתם להרמת האירוע.

במסגרת הפסטיבל יועלו שלל מופעי מוזיקה לסוגיה ומחול, בביצועם של אמנים מישראל ויותר מ-200 אמנים אורחים מחו"ל. בין ההפקות והמופעים שיועלו בפסטיבל - בפארק, בהיכל התרבות ובאודיטוריום ראשון לציון - יהיו גם 15 מופעים מיוחדים וביניהם גם שיתופי פעולה ייחודיים, חלקם בבכורות ארציות ועולמיות.

הפסטיבל, שהוא חגיגה של מוזיקה לסוגיה השונים ומחול, חוגג השנה בר-מצווה, ובין השילובים והשיתופים המסקרנים והמיוחדים שיהיו במסגרתו יהיה המופע של שרית חדד, שתופיע לראשונה עם 50 נגני התזמורת הסימפונית ראשון לציון בניצוחו של רפי קדישזון, ותבצע יחד עם התזמורת ממיטב להיטיה, בעיבודים שנעשו במיוחד למופע ולהרכב הזה.

עוד אמנים ישראלים שיעלו מופעים מעניינים בפסטיבל: קורין אלאל הוותיקה במופע אקוסטי משיריה; אמיר דדון, שזכה בפרס אקו"ם בקטגורית "תגלית השנה" בשנה שעברה, במופע של בלדות ושירי רוק; אסתר רדא, שנראתה לאחרונה בסדרת הטלוויזיה "המיוחדת", במופע של שירים ישראליים ואתיופיים בליווי להקת נגנים אתיופים וישראלים; ההרכב הישראלי של מוזיקה ברזילאית, "בוסה טריו", יארח את גלית גיאת ואת נגן כלי ההקשה ז'וקה פרפיניאן, וכולם ביחד יעלו מופע של מוזיקה ברזילאית, מבוסה נובה וסלסלה, עד ג'ז ופופ לטיני; מאיה

איזקוביץ, זוכת פרס אקו"ם בקטגוריית "תגלית השנה" לשנה זו, במופע קאברים לשירים מוכרים וידועים; "נשים שרות עולם", מופע שבו יופיעו שלושה הרכבים ישראליים - אנסמבל סירנות, שיראז עם ג'אנט רוטשטיין, והמקאם היהודי עם פרץ אליהו - במוזיקה ושירה מהמזרח הקרוב; ו"טריו דרור", מופע בו יופיע דרור משולם, שאליו חברו עוד שניים, במופע של שירים מוכרים וחדשים.

בין האורחים מחו"ל תהיה כריסטינה ברנקו, זמרת הפאדו הידועה מפורטוגל, שתופיע בשירי פאדו קלאסיים ובשירים חדשים במקצב טנגו. מפריז יגיע סווינגינג לייף, מופע רב משתתפים, תפאורות, תלבושות וזוהר, שבו יבצעו עשרה זמרים, שחקנים ורקדנים בליווי שישה נגנים

יותר מ-30 קטעים מתוך מיוזיקלס ידועים, כולל הצדעה למוזיקה האמריקנית השחורה. להקת הג'יפסי רייס, המשלבת נגיעות של מוזיקת עולם באמנות גיטרה ייחודית, תופיע עם מיטב להיטיה במקצבי רומבה ופלמנקו. אנדוניס רמוס, מכוכבי הפופ הידועים של יוון, יגיע להופעה ראשונה בישראל במסגרת הפסטיבל.

זמרים-סולנים ורקדנים משני בתי אופרה בווינה ישתתפו בערב גאלה וינאי, שבו יבצעו מיצירות בטהובן, שטראוס ואחרים, וישירו, ירקדו ויציגו אריות מאופרות מפורסמות. עוד מהצד הקלאסי אך עכשווי של הפסטיבל תופיע רביעיית המיתרים האמריקנית אמרנט, שזכתה לשבחים בעולם ונחשבת לייחודית בגישתה ובסגנונה.

מחירי כרטיסים למופעים השונים: 70-350 שקלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה