פסטיבל האביב בראשון לציון 2012



פסטיבל האביב בראשון לציון יערוך השנה מחוות מיוחדות לשניים משופטי התכנית "The Voice": שרית חדד תופיע לראשונה במסגרת הפסטיבל עם התזמורת הסימפונית - ושיריו של רמי קליינשטיין יתורגמו ליצירות מחול על ידי שמונה כוריאוגרפים

פסטיבל האביב הבינלאומי גולש על גל ההצלחה של תכנית הריאליטי, "The Voice", ויקיים מחוות ענק לשניים מפאנל השופטים. ב-12 במאי ייפתח הפסטיבל עם קונצרט חד פעמי של הזמרת שרית חדד בליווי התזמורת הסימפונית העירונית.

זו הפעם הראשונה בה תופיע חדד בליווי תזמורת של 50 נגנים ובעיבודים סימפוניים חדשים ללהיטיה הגדולים. גם הקולגה והחבר לפאנל, רמי קליינשטיין, יזכה למחווה יוצאת דופן עם הפקת ענק במסגרתה יצרו שמונה כוריאוגרפים עצמאיים ישראליים, בהם עידו תדמור, רייצ'ל ארדוס, דנה רוטנברג, נמרוד פריד, דפי אלטבב ושלומי פריג',יצירות מחול לשיריו.
 
עוד במסגרת ההתייחסות להצלחות טלוויזיוניות - גם כוכבת הסדרה "המיוחדת", השחקנית והזמרת אסתר רדא תציג קולאז של שירים ישראליים ואתיופיים.

במופע, שמשרטט פס קול אישי, ילווה את רדא הרכב של שמונה נגנים ישראלים ואתיופים. בפסטיבל, שייפרש על פני שבוע, יתארחו השנה מופעים מיוון, פורטוגל, אוסטריה, ברזיל, ארה"ב, צרפת וישראל. רשימת הבכורות כוללת בין היתר גם הופעה ראשונה בישראל של זמר הפופ היווני, אנדוניס ראמוס והופעה של זמרת הפאדו הפורטוגלית, כריסטינה ברנקו.
 
הפסטיבל מחזיר השנה לישראל את ההרכב Gipsy Reyes, גלגול מאוחר של להקת הג'יפסי קינגס, עם להיטיה הגדולים בהם "ג'ובי ג'ובה", "במבולאו" וגרסת הכיסוי המוכרת לשיר "מלון קליפורניה" של להקת הנשרים.
 
הפקה נוספת שיארח הפסטיבל היא, Swinging Life, מופע מוזיקלי שיגיע לראשון לציון היישר מפריז. המופע, בהשתתפות עשרה זמרים וששה מוזיקאים, מצדיע למוזיקה האמריקנית השחורה ומספר את סיפורה דרך מחזות זמר מוכרים כמו "פורגי ובס", "נערות החלומות", "הקוסם מארץ עוץ", "הנזירות בלוז".

את הפסטיבל תחתום רביעיית המיתרים האמריקנית, "אמרנט", במופע בכורה בישראל שיציע רפרטואר של מוזיקה עכשווית.

קרדיט: מרב יודילוביץ' YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה