ערב התרמה לילדי ויצ"ו בהיכל התרבות ראשון לציון



מתנדבי מועדון הילדים בעיר מזמינים את הקהל הרחב לערב התרמה שייערך הערב בהיכל התרבות. כל ההכנסות יהיו קודש לילדי המקום, שייהנו ממחשבים חדשים


לפתוח את הלב ואת הכיס: מבט אחד על חיוכיהם הרחבים של עשרות הילדים הממלאים את מועדון ויצ"ו שברחוב שרה ואליהו קפלן בראשל"צ - ולא תוכלו שלא לחוש סימפטיה עמוקה לדודות הטובות המפעילות את המקום.

אריאלה סניור, מנהלת המועדון הצליחה לקבץ נשות חינוך בגמלאות, העושות עבודת קודש עם הילדים. בשבוע שעבר ציינו במקום את ט"ו בשבט והילדים שרו את שירי החג, הכינו עציצים וקישטו סלסלאות, אותן מילאו כמיטב המסורת, בפירות מיובשים.

"המשחקייה היא לב המועדון ופעם בשבוע אנחנו מספקות לילדי הסביבה מסגרת של פעילות חברתית חינוכית שמעניקה להם את ההזדמנות לצאת קצת מהשגרה הלוחצת שבבית", מספרת אריאלה. "הפעילות כוללת גם כריך ושוקו, במימון קבוצת מתנדבות להעצמת נשים. אנחנו חוגגים את החגים יחד ופעם בשנה חוגגים בר ובת מצווה לילדי המועדון, בכותל המערבי בירושלים".

ההצלחה הגדולה של הפעילות והלחץ הגדול מצד הורי הילדים לאפשר עוד יום אחד שכזה בשבוע, יחד עם חוגי העצמה לנערות בסיכון וסדנאות להורים גרושים, מעמידה את סניור וחברותיה בפני בעיה קשה: הפעילות צריכה מימון והקופה מתרוקנת. לכן היא שולחת את המתנדבות לגייס כספים מחברות מסחריות גדולות בעיר, אבל לא תמיד בהצלחה.

"פנינו בעיקר לחברות גדולות ומבוססות ולצערי, לבד מתרומה שקיבלנו מבנק 'יהב טפחות', בעלי החברות לא ממהרים להשיב לנו", מסבירה אריאלה. "האושר של הילדים האלה שווה כל שקל שמשקיעים בהם ואני מזמינה את בעלי החברות להתרשם בעצמם מהחשיבות של המסגרת הזו".

סניור וחברותיה שמבקשות לצייד את המועדון במחשבים חדשים, מזמינות את הקהל הרחב לערב מגבית שיתקיים הערב ב־20:30, בהיכל התרבות של ראשל"צ. את החלק התרבותי ינעימו להקת הבוסתנאים בכיכובו של יעקב פרי, ראש השב"כ לשעבר. פרי התנדב להופיע, יחד עם החצוצרה המפורסמת על מנת לעזור למתנדבות לגייס את הכסף הנחוץ להמשך הפעילות.

הציבור מתבקש לפתוח את הלב ואת הכיס.

קרדיט: עמיקם שוסברגר mynet

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה