שלמה ארצי בשואו גרנדיוזי באמפי פארק



שלמה ארצי עולה על במת האמפי פארק בראשון לציון כהרגלו בג'ינס ובחולצה טריקו שחורה ואיתו חברי הלהקה המוכשרים שסוגרים יחד את אירועי פסטיבל ראשון לציון ה-24 בהפקת החברה העירונית.

בדיוק בשעה 21:13 החל המופע כששלמה ארצי עולה על במת האמפי פארק בראשון לציון כהרגלו בג'ינס ובחולצה טריקו שחורה ואיתו חברי הלהקה המוכשרים שסוגרים יחד את אירועי פסטיבל ראשון לציון ה-24 בהפקת החברה העירונית.
 

שלמה פתח את המופע בסערה  וגרם לכל הקהל לקום על רגליו. מאותו הרגע ועד סוף ההופעה נותר מרבית הקהל בעמידה....השיר השני "האהבה הישנה" נתן את האות לעשרות הזוגות שבקהל להתחיל ולממש ערב רומנטי היאה לאירוע שכזה ....שלמה המשיך ל"ארץ חדשה" ול"חום יולי אוגוסט", מפלרטט עם הקהל כהרגלו,משפריץ מים על הקהל ומרחף בקלילות על הבמה.

 

ההמשך עם "בשבילה אתה מלך העולם" הנפלא והמרגש ומיד אחריו שירה אדירה של הקהל "נע נע נע נע..." המוביל ל"אף פעם לא תדעי". 

שלמה הוא פרפורמר מהטובים בארצנו, מכיר היטב את הגינונים הראויים לקהל מעריציו. אלו הולכים אחריו שבי,  צעירים ומבוגרים כאחד , שרים מילה אחר מילה ואינם טועים או משתהים לרגע גם בשירים הפחות מוכרים שלו..

 

ארצי לא משאיר את הקהל ללא תמורה מלאה לכספו....הוא רץ, מקפץ, מלהטט עם הקהל, מפרגן ללא הרף לכל אחד מהמופיעים לצידו וכל כולו חדור אהבה לקהל הרב המחזיר לו בהתלהבות מרובה אהבה מפתיעה בעוצמתה.

 

הקהל של שלמה ארצי רוצה לשיר עם שלמה, לחבק ולנשק את שלמה, להצטלם עם שלמה ולהדליק את מצלמת הטלפון הסלולרי בשירים הרומנטיים של שלמה, כי זה מה שהקהל של המותג שלמה ארצי מחפש. הנרות מתקופת "אהבתיה" הוחלפה במסכי דור שלישי בוהקים באור כחול זרחני.

 

 

 

 

מול קהל של אלפי מעריצים משולהבים הוא עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב - לתת שואו. זה היה גרנדיוזי, ראוותני, נוצץ, חגיגי וכל הסופרלטיבים שרק אפשר לחשוב עליהם.

 

שלמה ארצי ריענן את השורות לקראת המופע  והוסיף את פיטר רוט המצוין כבסיסט ואת קרן טננבאום על הכינור. וצריך להגיד – עם כל ההערצה ופולחן האישיות – שלמה ארצי יודע גם לפרגן.  מאיר ישראל שהולך איתו כבר שנים שר עם שלמה את "עוף גוזל"...ושמעון בוסקילה שרק בא כאורח משפחתו מראשל"צ הועלה לבמה ושר עם שלמה את "עלאש" ואת "הייתי בגן עדן" שכתב בוסקילה לשרית חדד....

 

אם כבר פרגון, זה היה גם הזמן להציג את הנגנים והזמרים המוכשרים:

 

מאיר ישראל  - תופים
אבי סינגולדה  -  גיטרות
ניצן עין הבר  - כלי נשיפה
פיטר רוט - בס
טל פורר -  קלידים
הילה -  שירה וגיטרה (ילידת ראשל"צ)
קרן טננבאום  -  כינור
שי מאירי , עדי מאירי - נשפנים

 

על פי תנועת הרכבות כבר ידענו שזה נגמר, יש כבר ירח מעלינו......אט אט התפזר לו הקהל...

רובינו נחזור אליו גם בשנה הבאה...אולי אנחנו לא תמיד שפויים , הרי  אנחנו תחת שמי ים התיכון אבל האמת היא  שיותר מזה אנחנו לא צריכים...


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה