תוכנית "לגלות תרבות" יוצאת לדרך



תוכנית "לגלות תרבות" של החברה העירונית ראשון לציון יוצאת לדרך עם עונה חדשה ו"תחום תרבות" שמחים להציע לכם גם השנה מגוון תכנים מרתקים שיעשירו את עולמכם עם יוצרים מן השורה הראשונה.

תוכנית "לגלות תרבות" של החברה העירונית ראשון לציון יוצאת לדרך עם עונה חדשה ו"תחום תרבות" שמחים להציע לכם  גם השנה  מגוון תכנים מרתקים שיעשירו את עולמכם עם יוצרים מן השורה הראשונה: ד"ר חיים שפירא שיחזור אלינו בסדרת מפגשים בה ירצה על ספריו רבי המכר בשילוב קטעי נגינה מיצירות האהובות עליו, יוסי שיפמן בסדרה הבוחנת את המרכיבים של  קונצרט אופרה בשלוב קטעי ספרות ומחול. 
 

סדרת אמנות מיוחדת ומסקנת בה תחשפו לסודות מחדרי חדרים של  זוגות יוצרים מפורסמים עם פלביה לבוב אוצרת במוזיאון ירושלים, נפגוש את ישראל בר כוכב סופר ופסיכולוג בסדרה "תמונות מחיי נישואין" בה נבחן  את הזוגיות, האהבה, החלום, הבגידות ועוד בשילוב קטעי סרטים, נתרגש ביחד  מסדרה מיוחדת  "הערים המרתקות בעולם" שתקח אותנו לטיול וירטואלי קסום בעולם עם מיטב המרצים והלהקות.,נשוחח ונטעם מהלאדינו ומה שמעבר לשפה עשירה זו  עם אהרון פררה, משה שאול ועוד.
 

בעקבות ההצלחה משנה שעברה , תפגשו גם השנה את המנחה שאול מייזליש בסדרה "נשמה יהודית" : סדרה הנוגעת בנקודות מרתקות בהוויה היהודית: בחסידות באמנות, במוסיקה ובתרבות,  עוד נפגוש את המרצים : ד"ר שלי גולברג, קובי אריאלי, שניאום עינם, יוכי ברנדס, חיים באר, יחיאל ספרא, רוני סומק ועוד.

 

בנוסף, תוכלו להרגיש תיירים בארץ עם הסדרות המטיילות שלנו שיקחו אתכם למקומות חדשים ויצרו הזדמנות למסע אישי בעקבות נופים ושורשים. 

 

אירוע הפתיחה יתקיים ב- 18.11.11 ביום שישי בשעה 11:30 בבית יד לבנים,  במפגש ספרותי מוסיקלי על היופי בתרבותינו, בהשתתפות:  יאיר גרבוז,   עדנה מזי"א, ליליאן ברטו, מנשה נוי, פרופ' נסים קלדרון  והזמר חמי רודנר.

 

לצפייה בתוכנית כולה (באתר החברה העירונית) : http://hironit.co.il/?CategoryID=715   

 

# אגף תרבות מעתיק את משרדיו לרחוב נורדאו 3, קומה שנייה, החל מאוקטובר, יעמדו  לרשותיכם במספרי הטלפון : 9650494 (תא קולי)  9537000, כמו כן  תוכלו לפנות למיילים : [email protected] , [email protected]    וישובו אליכם בהקדם. (כמו בכל מעבר ייתכנו קשיים זמניים ביצירת קשר, תודה על ההבנה ) 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה