רסיטל לפסנתר בהיכל התרבות-אדוארד סטאן



אדוארד סטאן סיים לימודי תואר שני באקדמיה למוסיקה ודרמה בהאנובר והיה תלמידם של אריה ורדי, קארל-היינץ קמרלינג ומרטין דורי.

אדוארד סטאן סיים לימודי תואר שני באקדמיה למוסיקה ודרמה בהאנובר והיה תלמידם של אריה ורדי, קארל-היינץ קמרלינג ומרטין דורי. באותו מוסד הוא למד גם ניצוח. במשך השנים, הרברט בלומשטד, מטיאס גרנה, קארל אנגל, בוריס ברמן ופאול באדורה-סקודה  גילו עניין אמיתי בכשרונו  של סטאן כמוסיקאי בעל פנים רבות וטיפחו אותו.

נגן קאמרי מבוקש, "המגלה מתת חסד של איפוק ורגש טבעי לאיזון" (The Strad), סטאן שיתף פעולה, בין היתר, עם הצ'לן רומן גאריו, עם הקלרינטיסט יוהנס פאיץ, עם  נגנית הויולה אידה-כרמן סואנה, וכן עם רביעיות המיתרים "ווצ'ס", "אד ליביטום", "קון טמפו".יש לו נטיה מיוחדת לשיר האמנותי, אותו הוא מנגן לצדם של הזמרים פטר שונה, רודיון פוגוסוב, בריטה סטאלמייסטר וסילביה בלימונד.

ב- 2011 הופיע אדורד סטאן, בין היתר, בלונדון (בחברת "אנסקו"), בונציה ( בתיאטרון "לה פניצ'ה"), בליסבון (בארמון "פוז")  ובפורטו (ב"קאזה דה מוזיקה") . השנה מתוכננות  עוד : סדרת הופעות-יחיד בישראל, רסיטלים בורשה (סדרת קונצרטים ב"מונומנט שופן" וב"פארק המלכותי לאזיאנסקי") ובקראקוב (בפסטיבל המלכותי הבינלאומי לפסנתר), הופעות בצמד ברומא (באקדמיה "סנטה ססיליה"), בברלין (בכנסיית הזיכרון  קייזר-וילהלם) ובבוקרסט (ברשות השידור).

לאחר הפקה בחודש מאי השנה  של תקליטור בחברת  Genuin  , יחד עם הבריטון  פטר שונה,  יופק ב – 2012  תקליטור סולו חדש של הפסנתרן.

יום ג' 27.9.11 בשעה 20:30

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה