בתום חגיגה בת חודשיים של זמר, תרבות וספורטבשבועיים הקרובים יופיעו בעיר צביקה פיק ה"מאסטרו" והקת "הדג נחש".

 בתום חגיגה בת חודשיים של זמר, תרבות וספורט בשבועיים הקרובים יופיעו בעיר צביקה פיק ה"מאסטרו", להקת "הדג נחש" והתזמורת הסימפונית ראשון לציון-והכול בחינם וללא תשלום. החופש הגדול לקראת סיום ובראשון לציון מסכמים את אירועי הקיץ. גם השנה עמלה העירייה, באמצעות החברה העירונית, על מנת לספק לתושבים חיי תרבות וספורט עשירים ביותר בחודשי הקיץ, והכול חינם אין כסף.  בתום חודשיים בהם התקיימו בכיכר העירייה מופעים של גדולי האמנים לכל המשפחה, ביניהם: משה פרץ, שלומית אהרון ולהקת הכול עובר חביבי, יואב יצחק, מיקי גבריאלוב, שימי תבורי, גלי עטרי ומאיה בוסקילה, תחתום הופעתו של צביקה פיק את סדרת ההופעות במסגרת סיכום חגיגות הקיץ.
 

ההופעה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום. גם בני הנוער בעיר יסכמו פעילות קיץ ענפה בהופעתה של להקת הדג נחש שתתקיים ביום ד', 24.8.11, בחוף הים בראשון לציון בתום סדרת מופעים של מיטב האמנים שהתקיימו מידי יום רביעי בחודשים יולי-אוגוסט בחוף הים בראשון לציון, סיפקו תעסוקה אטרקטיבית וכינסו מידי שבוע אלפי בני נוער.  את הקיץ תחתום התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, שתעלה מופע אחד ומיוחד לכבוד סיום הקיץ באמפיפארק ראשון לציון. המופע יתקיים ב-3.9.2011 בשעה 21:15, הכניסה חופשית והסעות בחינם יצאו מבניין העירייה, רחוב הכרמל 20, ראשון לציון. ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"גם הקיץ, כבכל קיץ, סיפקנו לתושבי העיר אירועים מהם יכלו ליהנות בחודשי הקיץ ללא כל תשלום.
 
השנה, אף יותר מבשנים קודמות, הושם דגש על פעילות ענפה לבני הנוער בעיר, שתמנע את שוטטותם ברחובות ותספק להם תעסוקה מעניינת. אני מקווה שתושבי העיר נהנו ממגוון הפעילויות והספיקו לנצל את המרב מאירועי הקיץ הרבים אותם קיימנו לרווחתם. בהזדמנות זו, ברצוני לאחל לתלמידי העיר ולהוריהם בהצלחה לרגל פתיחת שנת הלימודים תשע"ב".  מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק:"השנה, אף יותר מתמיד, ציינו את הקיץ בראשון לציון באווירה חגיגית ובאירועים רבים לכלל הציבור. אני שמח שתושבי ראשון לציון הגיעו בהמוניהם, נטלו חלק ונהנו משלל האטרקציות". לפרטים נוספים על מגוון אירועי הקיץ היכנסו לאתר האינטרנט העירוני www.rishonlezion.muni.ilאו לאתר החברה העירונית ראשון לציון:www.hironit.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה