אירועי הקיץ בראשון לציון



חגיגה של זמר, תרבות וספורט בראשון לציון. גם השנה עמלה החברה העירונית על מנת לספק לתושבים חיי תרבות וספורט עשירים.

הקיץ כבר כאן, ובעיר ראשון לציון מרגישים זאת היטב. גם השנה עמלה החברה העירונית על מנת לספק לתושבים חיי תרבות וספורט עשירים ביותר בחודשי הקיץ, והכול חינם אין כסף. 
 
לכל המשפחה

בחודשים יולי-אוגוסט יתקיימו בכיכר העירייה מופעים של גדולי האמנים לכל המשפחה: משה פרץ, שלומית אהרון ולהקת הכל עובר חביבי, יואב יצחק, מיקי גבריאלוב, שימי תבורי, גלי עטרי, מאיה בוסקילה וצביקה פיק.
 
היום ובמהלך חודשי הקיץ מתקיים בעיר מידי יום שישי, ברחבת בית העם "שוק האיכרים", אליו מגיעים חקלאים, גבנים, אופים ויצרנים מכל רחבי הארץ ומוכרים את תוצרתם. הכניסה חופשית וכולם מוזמנים.
 
גם לתושבים הספורטיביים מחכה קיץ גדוש באירועים. במהלך החודשים יולי אוגוסט תתקיים בחוף הים בראשון לציון אליפות הארץ בכדורעף חופים, על שמם של עמירם מידן ורונן אשל. גם לאירוע זה תהיה הכניסה החופשית וללא כל תשלום.
 
לנוער

בכל יום רביעי מחודש יוני ועד סופו של חודש אוגוסט, יתקיימו בחוף הים בראשון לציון מופעי קיץ רבים לנוער ומגוונים של מיטב אמני ישראל ביניהם: עומר אדם, עידן יניב, נאור אורמיה, דודו אהרון, די ג'י סקאזי, להקת הדג נחש ועוד רבים וטובים.
 
 
לילדים

"סיפורי קיץ", פעילויות הקיץ לילדי העיר, יתקיימו ביוזמתה ובחסותה של רשת כותר ראשון. במסגרת הפעילות, בכל יום א', בחודשים יולי-אוגוסט, תתקיים בגן העיר פעילות לילדים, הכוללת סיפור סיפורים מספרי הילדים השונים אשר ילוו בהצגות, שירה וריקודים.
 
מלבד האירועים הפתוחים בחינם לקהל הרחב, יתקיימו במהלך הקיץ פעילויות רבות לילדים בחי כיף והצגות ומופעים בהיכל התרבות.
את הקיץ תחתום התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, שתעלה מופע אחד ומיוחד לכבוד סיום הקיץ באמפיפארק ראשון לציון. המופע יתקיים ב-3.9.2011 בשעה 21:15 והכניסה חופשית.
 
 
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"בכל קיץ אנו מספקים לתושבים אירועים מהם יוכלו ליהנות בחודשי הקיץ ללא כל תשלום. גם השנה חוגגים בראשון לציון את העונה החמה, במגוון אירועים לכל המשפחה. בהזדמנות זו, ברצוני לאחל לתושבים קיץ נעים, מהנה ובטוח".
 
מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק: גם השנה עמלה החברה העירונית על מנת להעניק לתושבים קיץ מהנה, גדוש באירועים שהכניסה אליהם חופשית וללא כל תשלום. אני יכול לומר שהשנה הוחלט לשים דגש על פעילויות מיוחדות לנוער, על מנת למנוע שוטטות בעיר, ולספק תעסוקה לצעירים הנהנים מחופשת הקיץ. אך חשוב לציין כי גם השנה הותאמו הפעילויות לכל קשת הגילאים, כך שכל תושב יוכל למצוא עניין במספר אירועים. בהזדמנות זו, ברצוני להזמין את קהל התושבים להגיע ולקחת חלק באירועים אשר תוכננו במיוחד עבורו ולהנאתו".
 
לפרטים נוספים על מגוון אירועי הקיץ היכנסו לאתר האינטרנט העירוני
www.rishonlezion.muni.il

או לאתר החברה העירונית ראשון לציון:
www.hironit.co.il
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה