משה פרץ בגן המושבה



משה פרץ, אלוף היצירה המקורית של הז'אנר הים תיכוני , מצויד בכמות להיטים אדירה מגיע להופיע ביום שבת הקרובה בגן המושבה בראשון לציון.

 משה פרץ, אלוף היצירה המקורית של הז'אנר הים תיכוני , מצויד בכמות להיטים שלא הייתה מביישת קריירת אמן בת עשור שנים הגיע להופיע אתמול (2/7 מוצ"ש) בגן המושבה בראשון לציון שהיה מלא מפה לפה במעריצים ותושבים נלהבים.

את מופע החימום פתח בשירה בציבור יובל חלף ולהקתו, בהמשך מספר ברכות לפתיחת אירועי הקיץ מפי מנכ"ל החברה העירונית, מר אלי פולק וראש עיריית ראשון לציון, מר דב צור. בשעה עשר בדיוק עלה לבמה משה פרץ לקול צרחות מעריציו והחל במסיבה הים תיכונית.

 

משה פרץ שהגיע לכוכבות בתזמון הכי נכון, אחרי עשור שבו אמנים כמו אייל גולן ושרית חדד פילסו עבורו ועבור שאר בני הדור שלו את הדרך. פרץ נראה כזוכה האמיתי של נקודת השיא הזו, ונראה שהוא שרק התחיל לחגוג את העשור הבא.

פרץ החל את דרכו כזמר פיוטים בבית הכנסת, דרך שירות בלהקה צבאית, עד להיכרות עם המתופף של איל גולן דאז, אמנון זנדני, שלימים הפך למנהלו האישי.

האלבום הראשון לא הצליח, אבל פרץ לא ויתר וחדר לתודעת הקהל עם הלהיט "אש". כיום, ארבע שנים אחרי, הוא עם שלושה אלבומים, כמות גדולה של להיטים, כוכב ילדים ונוער, אליל בנות, רקדן ב"רוקדים עם כוכבים" ובדרך אל לב המיינסטרים.

המופע של פרץ, בניהולו המוזיקלי של יעקב למאי, לצד יעוץ אומנותי של צדי צרפתי, חיבר יחד במופעים הגדולים בהיכל התרבות ובקיסריה, 21 שירים, נגנים מוכשרים,  זמרות ליווי, רקדנים של קלוד דדיה ואת להקת העבריים מדימונה למעין מיקס של קונצרט פופ ים-תיכוני, עם נשפנים, נגני כלי קשת, מסכי ענק מרהיבים ותאורה חזקה.

פרץ לא רק כותב ומלחין לעצמו, אלא גם מעורב בעיבודים ובתפקידים של הכלים, אמן דעתן. לצד שירי חפלות ים-תיכוניים, צבועים בפופיות של שנות האלפיים, עם תוספת נפח של כלי הנשיפה והקשת, הגיעו גם בלדות רומנטיות שקטות בגוון MTV, נוגעות בדיוק כמו שירים של להקת בנים ממוצעת.

חלק מהלהיטים אותם ביצע משה פרץ במופע בגן המושבה בראשון לציון: "ואולי", "רציתי רק", "יותר מידי", מהשמיים", "כל בוקר", "ורק איתך", "אני שלך", "כל העולם", "זה הזמן", "את כמו השקט". את "אש", "שתיים בלילה", ו"אלייך".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה