יואב יצחק הופיע ברחבת העירייה



אתמול (מוצ"ש 16/7) הופיע לעיני כ- 2000 צופים ומעריצים הזמר יואב יצחק במופע מלהיב וסוחף ברחבת העירייה במסגרת "אירועי הקיץ"

אתמול (מוצ"ש 16/7) הופיע לעיני כ- 2000 צופים ומעריצים הזמר יואב יצחק במופע מלהיב וסוחף ברחבת העירייה במסגרת "אירועי הקיץ" של ראשון לציון שמארגנת החברה העירונית-ראשון לציון.

יואב יצחק הוא אחד הזמרים היותר נעמים בשטח, ברחוב הים-התיכוני ובשדרת הציבור בכלל. קול ערב, שירה נקייה וארומה חלקלקה ומלטפת, מחניפה ומבטיחה. הוא שקט ומתמיד, ומפגין כישורים של כותב קל עט ובהיר ביטוי, כמלחין שממזג השפעות סביבתיות (הודו,תימן,הים התיכון וישראל) כבעל חוש של שירים טובים ואומץ להתמודד גם עם רוקנ'רול.

יואב ביצע את להיטיו הגדולים והמוכרים מעשרת אלבומיו המצליחים ביניהם "זה הזמן לסלוח", "פני מלאך", "עד חצי המלכות" ועוד רבים וטובים.

 יואב יצחק שומר על דרכו המוסיקלית שהיא שילוב של מזרח ומערב. משלב בשיריו , פחדים, רגשות, אהבות ועולמו הפנימי. בשיריו תמצאו מוסיקה ישראלית ים-תיכונית, ספרדית וכמו-כן מוסיקה הודית ממנה הוא מאוד מושפע.

יואב יצחק מנהל היום קריירה מצליחה ומופיע הרבה. הוא מששתף בפרוייקטים גדולים ושונים, ולא מעט מופיע ברחביהעולם עקב דרישות רבות. יואב יצחק מבסס את מעמדו כזמר לכל המשפחה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה