מרינה אשרוב- תערוכה



מרינה היא סטודנטית צעירה להנדסה ביו-רפואית באוניברסיטת תל אביב, אבל במקביל והרבה לפני היותה סטודנטית היא מפסלת

התערוכה הקטנה מציגה עבודות המזמינות את העין להתמהמה, להסתכל אל עבודת חימר קטנה, המחזיקה רגע אנושי מיוחד,רגע שקסם למרינה, רגע אותו בעמל ארוך הטביעה בחומר ויצרה מבע אנושי שיכול להישאר זמן רב.

מרינה היא סטודנטית צעירה להנדסה ביו-רפואית באוניברסיטת תל אביב, אבל במקביל והרבה לפני היותה סטודנטית היא מפסלת בסדנאות הפיסול של האמן והמורה משה פלג, בעיר, במסגרת חוגי החברה העירונית.

 לפני כ:10 שנים החלה לפסל בחוגי הילדים והיום היא ממשיכה לפסל בחוגי המבוגרים. "כשאני מסתכלת על אנשים ברגעי השיא שלהם- סבא ונכד , בחור ששומע מוזיקה ומתרכז, בלרינה במתיחתה, או נגינת הפסנתר, אני מתלהבת מאותה פשטות של רגע, אותה אני מנסה לתפוס בחומר".

סיפור הקלבוק:

אגדה רוסית מפורסמת מספרת אודות זוג שכנים עריריים (ללא ילדים) שאפוים כדור מבצק, והכדור כולו שמח, בורח מההורים.. פוגש בדרך ארנב שרוצה לאכול אותו.. הקלבוק מציח לברוח ממנו, וכך הלאה.. פוגש זאב שרוצה לאכול אותו,והקלבוק מצליח לברוח, עד שפוגש בשועל ערמומי המחמיא לו, מערים עליו ואוכל אותו- הסיפור היווה השראה לפסל בתערוכה, הנושא את שמו.

הפיסול עבור מרינה הוא מקום של מנוחה, מקום מרגעי, מקום בו הלב נפתח. לכל עבודה היא מקדיעשה חודשים רבים, ובכל עבודה באה לידי ביטוי מיעבר ליכולת מהוקצעת גם סבלנות רבה..

לפרטים אודות מחיר העבודות:
מרינה- 054-6522993
[email protected]



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה