אלכס ודרובניק-תערוכה



כל הרישומים נסרקים אל המחשב, ושם חלקם עוברים 'טיפול נוסף'. בעזרת תוכנת הפוטושופ הוא מטפל ברישום.

העבודות המוצגות בתערוכתו של אלכס מושכות את המתבונן לשאול על דרך עשייתן. כל הציורים של אלכס מתחילים על גבי נייר, ברישום של עיפרון, ציפורן או טוש. אלכס רושם בכל זמן פנוי ומתמיד:  בזמן מפגשים, הרצאות או הקשבה, בבית - הוא רושם דמויות.

היד נעה כאוטומט, תופסת בדרך כלל את הרושם שהשאירה דמות, מכונסת, או מכווצת, שיש לה קמטי גיל בדרך כלל, או שהצליח לתפוס את הצללים שהשאירה הדמות. לא נופים טבעיים או מלאכותיים אלא נוף אנושי ברישום חופשי תוך כדי עבודה מהירה.
 
מזה כעשור שאלכס מעבד את העבודות במחשב. כל הרישומים נסרקים אל המחשב, ושם חלקם עוברים 'טיפול נוסף'.  בעזרת תוכנת הפוטושופ הוא מטפל ברישום, מוסיף צבע, מוותר, מחלק, מדגיש, מגדיל או זורם עם הצבע. מתוך אלפי הרישומים שטיפל נבחרו העבודות שהודפסו על בדים ונמתחו על מסגרות והתוצאה היא ציור חצי דיגיטלי המתבסס על רישום שהוא חד פעמי.
חלק מהדמויות מציגות התרשמויות מן הרחוב, חלקן מאנשים קרובים וחלקם מטיולים שעשה (בתערוכה מוצגים גם ציורים שצייר במהלך טיול בהודו).

יש ויתור וצניעות רבה בבחירה להפוך את הציור ל"מוצר" – ארטיפקט היכול להימכר לציבור במחיר השווה לכל נפש. יש אהבה גדולה למלאכה הזו של הציור, והכרה בכך שהיא הכרח קיומי לגביו. אלכס אוהב, צריך, חייב לרשום!

אלכס וידרובניק
מלמד אמנות , מדריך במדיה הדיגיטלית ומנהל את מרכז בארי בראשל"צ – מרכז אמנות לילדים מוכשרים הפועל תחת החברה העירונית.

אוצרת- אפי גן

כל העבודות למכירה.
מחיר כל עבודה 400 ₪.
לפרטים נא לפנות אל אלכס וידרובניק- טל' 050-7601210


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה