מיקי גבריאלוב בהופעה בכיכר העירייה



במוצ"ש הקרוב יגיע הזמר והיוצר, מיקי גבריאלוב להופעה בכיכר העירייה בשיריו מכול הזמנים במסגרת מופעי הקיץ שמפיקה החברה העירונית .

במוצ"ש הקרוב יגיע הזמר והיוצר, מיקי גבריאלוב להופעה בכיכר העירייה בשיריו מכול הזמנים במסגרת מופעי הקיץ שמפיקה  החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש-ראשון לציון.


קצת על מיקי גבריאלוב

את דרכו המוזיקלית החל בגיל 14 בו התחיל לנגן על גיטרה שקנה לו אביו עם חברים בשכונה ובגיל 15 הקים את להקת הצ'רצ'ילים ביחד עם עוד שלושה חברים.

בגיל 18 התחיל להלחין מוסיקה ובגיל 19 פגש את אריק איינשטיין ויחד יצרו אלבומים משותפים כמו ב'דשא אצל אביגדור', 'סע לאט', 'חמוש במשקפיים', 'אוהב להיות בבית', 'על גבול האור' ועוד.

בשנת 1977 הצטרף מיקי למופע של יהונתן גפן ודני ליטני "מכתבים למערכת", שם הקליט לראשונה שירים כסולן. באותו מופע הוא אף הופיע לראשונה כסולן על הבמה וביצע את השיר "אבא סיפור" שהלחין למילים של יהונתן גפן.

בשנת 1978 הופיע במופע בשם "אדם וחבל" שכתב יהונתן גפן, בו הלחין ושר שירים כמו: "זה היה סיפור של חורף", "אהבה יונית" ועוד.

בשנים 1976-1980למד מוסיקה, קומפוזיציה תיזמור ונגינה על קונטרה בס.

בשנת 1982 הקליט שני אלבומי ילדים: "יפתח המלוכלך" ו-"מקס ומוריץ" - סיפור מוסיקלי עם שירים.

את "אגדת גבריאלוב", אלבום הסולו הראשון שלו, הקליט ב 1983. לאחר מכן הקליט את האלבומים:

"מיקי גבריאלוב" (1984)
"אבנים" (1989)
"סיפור של חורף" (1990)
"כשחלמתי על הבית" (1991)
"מחסה בטוח" (1992)
"על כף היד" (1993)
"בית וגיטרה" (1995)
"לא זכיתי באור מן ההפקר" (1996)
"בין שני עולמות" (2003)

כמו כן הוציא אוספים וכתב מוסיקה לסרטים "עניים גדולות" (בו שר את שיר הנושא), "האינסטלטור", ו"הפיתוי האחרון", לסדרת הטלוויזיה "לול", את שיר הנושא לטלנובלה "לגעת באושר" ואת שיר הנושא לטלנובלה "לחיי האהבה".

מיקי הלחין, עיבד והפיק מוסיקלית שירים ליגאל בשן, דורון מזר, יהודה אליאס, הראלה בר, דפנה ארמוני, רגב הוד, ארצי בן דוד, ועוד זמרים נוספים.

הלחין, עיבד וניהל מוזיקלית את הקברט 'הגיגולו מקונגו' של חנוך לוין ז"ל.

ניהל מוסיקלית את התוכנית "שירה בשידור" עם יוני רועה בערוץ 1 והיה המנהל המוסיקלי בעצרת לזיכרו של ראש הממשלה הראשון מר דוד בן גוריון.

כיום הוא מקליט ומפיק בעיקר לעצמו, ומופיע בהופעות עם שירים מאלבומו החדש "בין שני עולמות" ושירים מאלבומיו הקודמים.

בשנת 2006 זכה מיקי בפרס אקו"ם על מפעל חיים במוסיקה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה