שבוע הספר בראשון לציון



בשבוע שעבר, נפגש ראש עיריית ראשון לציון לרגל שבוע הספר עם תלמידי כיתות א' מרחבי העיר.

בשבוע שעבר, נפגש ראש עיריית ראשון לציון לרגל שבוע הספר עם תלמידי כיתות א' מרחבי העיר. המפגש התקיים בספריית כותר שקמה בעיר, ובו חילק ראש העיר באופן אישי לכל תלמיד את הספר "הרפתקאות דוד אריה" של הסופר ינץ לוי.
 
באירוע נכחו מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, ראש אגף החינוך בעיריית ראשון לציון, אריאלה ישראלי ומנהלת אגף חינוך יסודי, מירי אור גוטפריד. האירוע נפתח בהצגה קצרה בה השתתפות הילדים ובהמשכו התקיימה חלוקת הספרים על ידי ראש העיר.
 
שניים מנציגי הילדים ביקשו לברך את דב צור, בברכה שהכינו במיוחד בשבילו ובה מודים הם לראש העיר על פועלו הרב.
 
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, באירוע חלוקת הספרים: "אני נהנה ברגעים הללו, יותר מכל. אני שמח לראות שהילדים קוראים, וקוראים הרבה". צור פנה לילדים והוסיף:"הקריאה היא חשובה מאד בארץ ישראל בכלל וב ראשון לציון בפרט. ראשון לציון היא העיר הראשונה שלימדו בה עברית בבית הספר העברי הראשון בעולם. גם התקווה נכתבה בעיר ראשון לציון.  בראשון לציון חשוב לטפח את השפה העברית. אני שמח וגאה שאתם קוראים ואוהבים את השפה".
 
בהמשך השבוע, התקיימו שעות סיפור לילדים בכותרים השונים בעיר. באחת מהן השתתף דב צור, בה הקריא לילדי העיר בגילאים 4-7 את סיפורה של לאה גולדברג דירה להשכיר.
 
כמו כן, במסגרת האירועים, התקיים במוצאי שבת, 18.6.11, אירוע הפתיחה "משוררים לירושלים", ברחבת העירייה, בה הופיע הזמר יהורם גאון, יחד עם מקהלת זמר לציון והכליזמר ברני מרינבך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה