פתיחת תערוכות אמנות חדשות



ב-11 בינואר ייפתחו 4 תערוכות יחיד חדשות במסגרת פרויקט "קיר אמן" בבניין עיריית ראשון לציון.

ביום ב' ה-11 בינואר ייפתחו 4 תערוכות יחיד חדשות במסגרת פרויקט "קיר אמן" בבניין עיריית ראשון לציון. הפתיחה תלווה בהצגה "בת יפתח" הצגה שכתבה והפיקה האמנית יפה נבו.

יפה נבו- מתייחסת אל סיפורי הנשים בתנ"ך, מושפעת מהם ומעניקה להם פרשנות אישית ומקורית. העבודות מצטיינות בצבעוניות ייחודית ובגישה רעננה אל הצורה. נבו משתמשת במסגרות שאינן שגרתיות ובונה קומפוזיציות דמיוניות הנשענות על סיפורי התנ"ך.

סבטלנה לוקאש- מציגה את התערוכה "פינות הבית" ציור באקוורל, טכניקה בה התמחתה עשרות שנים. את לימודי התואר השני באמנות סיימה באודסה ובארץ למדה לימודי אמנות במדרשה למורים לאמנות. התערוכה "פינות הבית" מכילה ציורי אקוורל של עציצים וחפצים מביתה של האמנית. ציורים אלו מכונים על ידה "דיוקן אישי" כך שכל אחד מהם הוא בבחינת מראה לאישיותה ולמצב רוחה של האמנית בזמן העבודה.

לאה לרמן- מציגה תערוכת יחיד ראשונה של ציורים מרביתם בטכניקת שמן על בד של נופים ומקומות שצילמה ואהבה.

גילי מירז- מציגה תערוכת יחיד ראשונה של ציורים. כפסיכולוגית וכאמנית היא מחפשת אחר הרגע במצבים אנושיים. הדמויות המצוירות הם קרובים, ילדים, ובמצבי יום-יום. עשרות שנים התמחתה גילי בציור ובטכניקות עבודה אצל בכירי האמנים בארץ ובתערוכת יחיד ראשונה זו היא מציגה יכולת גבוהה לצד רגישות מבע.

אוצרת: אפי גן

נעילת התערוכות: 14.3.10    


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה