ערב פתיחה לארבע תערוכות יחיד



פתיחת 4 תערוכות יחיד חדשות במסגרת פרויקט קיר אמן בבניין עיריית ראשון לציון.

היום (ב' 11 לינואר) ניפחתו 4 תערוכות יחיד חדשות במסגרת "פרויקט קיר אמן" בבניין עיריית ראשון לציון. התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב למשך שלשת החודשים הקרובים.

החברה העירונית לתרבות  גאה להביא את האומנות אל חיי היום יום, אל הציבור הרחב ויוצרת סביבה צבעונית מעוררת השראה, מקום למנוחה ועצירה בעולם הקצבי והדינמי של היום יום. עצם הבחירה המדויקת של המיקום השוקק חיים במבנה בניין העירייה, כך חורטת המחלקה על דגלה את הסיסמה "אומנות לעם" שמטרתה להגיע לכלל תושבי העיר.

כ- 100 איש שמרביתם תושבי ראשל"צ, התקבצו לטקס הפתיחה המכובד שהתקיים בקומה החמישית בבניין העירייה במעמד מנכ"ל החברה העירונית לתרבות וספורט, מר אלי פולק ומנהלת הרשות לתרבות ואומנות הגב' רותי מקבי.

הטקס נפתח ע"י אוצרת התערוכה הגב' אפי גן שהציגה את ארבעת האומניות ותחום התמחותן ובהמשך המנכ"ל אלי פולק הצליח לשלב בנאומו את רלוונטיות פרשת השבוע לנושא התערוכה.

יפה נבו- בחרה לייצג את עבודותיה באמצעות הצגה הפתיחה "בת יפתח" (משחק: דגנית רוזנטל), האמנית מתייחסת אל סיפורי הנשים בתנ"ך, מושפעת מהם ומעניקה להם פרשנות אישית ומקורית. עבודותיה מצטיינות בצבעוניות ייחודית ואף משתמשת במסגרות שאינן שגרתיות.

סבטלנה לוקאש- מציגה את התערוכה ,"פינות הבית" המכילה ציורי אקוורל של עציצים וחפצים מביתה של האמנית. ציורים אלו מכונים על ידה "דיוקן אישי" כך שכל אחד מהם הוא בבחינת מראה לאישיותה.

לאה לרמן- מציגה תערוכת יחיד ראשונה של ציורים מרביתם בטכניקת שמן על בד של נופים ומקומות שצילמה ואהבה.

גילי מירז- מציגה תערוכת יחיד ראשונה של ציורים. כפסיכולוגית וכאמנית היא מחפשת אחר הרגע במצבים אנושיים ומציגה יכולת גבוהה לצד רגישות מבע. הדמויות המצוירות הם קרובים, הילדים, ובמצבי יום יום.

אוצרת: אפי גן

נעילת התערוכות: 14.3.10

לצפייה בתמונות נוספות מהתערוכה לחצו כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה