"החברה לתרבות ספורט וחסד"



מיטב אומני ישראל השתתפו בערב מחווה למשוררת אילנה קליין שנערך בהיכל התרבות.

מיטב אומני ישראל השתתפו בראשון האחרון בערב מחווה למשוררת אילנה קליין שנערך בהיכל התרבות בעיר ובמעמד ראש העירייה דב צור. את הכנסות האירוע תרמה החברה העירונית בשם עיריית ראשון  לעמותת "הבית של אלי"  (נוער במצוקה) ע"ש לוחם משמר הגבול אלי אברהם ז"ל.

בשונה ממה שנהוג לחשוב, החברה העירונית בראשון לציון אינה רק חברה כלכלית אלא חברה שמפנה לא מעט משאבים לצרכים מיוחדים לשכבות החלשות בעיר. השבוע ,בדומה למנהגה בשנה האחרונה, החברה העירונית נרתמה לטובת עמותת הבית של אלי (בית לילדים במצוקה) בכך שתרמה את ההכנסות מערב המחווה שנערך לכבודה של המשוררת אילנה קליין.

בכל שנה מגיעות עשרות פניות לחברה העירונית ראשון לציון מעמותות שונות המבקשות עזרה בסיוע לגיוס כספים. גם הפעם הרימה החברה העירונית את הכפפה וסיעה לעמותה לגייס כספים.

בערב יום ראשון האחרון התכנסו בהיכל התרבות בראשון לציון מאות אנשים שבאו לחלוק כבוד למשוררת וסופרת איילה קליין. קליין, תושבת העיר אשר חתומה על עשרות שירים שנכתבו עבור אומני ישראל, ביניהם: יהורם גאון,שלומי שבת, שימי תבורי, יפה ירקוני, אביהו מדינה,יוני רועה ועוד.....  קליין, שבמשך 35 שנים עבדה בתחום החינוך המיוחד ובאמתחתה כ- 22 ספרים שנכתבו על ידה בנושאים שונים כגון שירה, ותוכניות לימוד.

ראש העירייה דב צור: "ערב זה עוסק בבסיסו בהתנדבות כשבראשה ההתנדבות שנגזרת מהאיש עצמו, הלוחם, הגיבור, אלי אברהם ז"ל שעל שמו נקראת העמותה, דרך התנדבותה של אילנה שנתנה את שמה ואת שיריה לערב מיוחד זה, דרך האומנים ודרך כל אחד ואחד מכם שהגיע ולקח חלק בערב זה. כחברה עלינו לעודד איש את רעהו לפעול בנימה רצינית עמוקה ומלאת רגש ולהיות ערים לצרכים המיוחדים והבסיסיים של השכבות החלשות החיות בקרבינו".

מנהלת העמותה: אורנה שלי: "בשם הבית של אלי, אני רוצה להודות לראש העירייה מר דב צור,ולצוות עובדי החברה העירונית והעומד בראשם מנכ"ל החברה אלי פולק על כך שהתגלו כבני ברית ורתמו את המערכת כולה להצלחת האירוע".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה