גשום – אבל שמח בראשון לציון



סיכום אירועי פורים 2010 בראשון לציון-קרוב ל-1000 בני נוער השתתפו בנשף פורים.

אז אמנם גשמי הברכה, שירדו ללא הרף במהלך ימי החג, גרמו לביטול האירועים המרכזיים שהיו אמורים להתקיים בכיכר העירייה ובגן המושבה, אולם במרכזי הקהילה ובכותרים התקיימו פעילויות ססגוניות וצבעוניות לילדים. קריאת המגילה נחגגה ברוב פאר והדר, ולילדי החוגים חיכו דוכנים, פרסים, הפתעות והמון תחפושות אשר שולבו במופעים מדהימים של הילדים עצמם. חג פורים נחגג גם בסדנאות של אפיית אוזני המן, בניית מסכות, תחרות תחפושות, סרטים ומסיבות ריקודים לילדים.

ברמת אליהו התקיימה בפעם הראשונה עדלאידע. מאות מתושבי השכונה הצטרפו לתהלוכה, שיצאה מתחילת רח' אנילביץ' והקיפה את כל רמת אליהו.

ברשת כותר ראשון חגגו את חודש אדר בסימן תיאטרון, הצגות ושעות סיפור, בעוד במרכזי הקהילה רוזן וגני ראשון חגגו מאות תושבים בפעילות משותפת עם תנועות הנוער והבית למדע ועמדה בהפנינג מתנפחים ענק, ובמשחקי חברה מוכרים.
מנהלת רשות מרכזי קהילה וכותרים, חני ציביון, סיכמה: "ימים כאלה גורמים לי להרגיש בעוצמה רבה את החשיבות של תפקיד מרכזי הקהילה. אני חשה גאווה לראות את ילדי העיר שמחים וחוגגים ביחד בפעילות קהילתית ענפה ועשירה".
 
קרוב ל-1000 בני נוער השתתפו בנשף פורים

כ-1000 בני נוער תושבי העיר חגגו  ביום א' אל תוך הלילה בנשף פורים מיוחד שאורגן על-ידי אגף הנוער והצעירים בראשותו של חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הצעירים דורון אוזן, בשיתוף פרלמנט הנוער בעיריית ראשון-לציון. המסיבה הגדולה התקיימה באולם הספורט גן נחום, כאשר שיא הערב היה בהופעה של מוקי, הזמר האהוב, שהתקבל באהדה על ידי הצעירים וזכה לתשואות חמות. בני הנוער הגיעו מחופשים והשתתפו בשירה ובאווירה הפורימית השמחה.

למופע קדמו הופעות של שתי להקות נוער מראשון לציון: להקת "העניבות", ולהקת "פולניה".

ראש העיר, דב צור, כיבד את האירוע בנוכחותו. עוד נכחו: חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים דורון  אוזן, מנכ"ל העירייה פרנקו גונן, סמנכ"ל העירייה חיה ברנפלד, מנהלת אגף הנוער והצעירים דפנה כרמי, ומנכ"ל החברה העירונית אלי פולק.
 
דורון אוזן סיכם: "מסיבת הפורים לנוער היא נדבך נוסף בפעילויות שאנו מקיימים ובמאמצים שאנו משקיעים למען בני הנוער. זה בפירוש השירות והתודה לבני הנוער בעיר. אנו רוצים שייהנו, יבלו, אומרים כן למסיבות, תרבות וספורט, ולא גדול ונחרץ לאלימות. אני מודה לכל מי שלקח חלק בהצלחת האירוע, לאגף הנוער ,למנהלת האגף, לפרלמנט הנוער העירוני שעבדו והשקיעו ובמיוחד לדב צור, ראש העיר שחושב יחד איתנו נוער וחינוך ותומך בכל הפעילויות שאנחנו עושים למען הצעירים והנוער בעיר ראשון לציון".  
 
בנוסף, באגף הנוער קיימו "פורימונים" בכל תנועות הנוער בעיר בסימן "התנועות עם הפנים לקהילה". תושבי העיר הגיעו עם ילדיהם והשתתפו בתחנות המשחקים. כל תנועת נוער קיימה פורימון לפי הצביון שלה וניכר שהושקעו מאמצים רבים.
 
עדלאידע- ברמת אליהו התקיימה בפעם הראשונה עדלאידע. מאות מתושבי השכונה הצטרפו לתהלוכה, שיצאה מתחילת רח' אנילביץ' והקיפה את כל רמת אליהו, עד לגן מנשה. בעדלאידע השתתפו גם חברי המועצה שמעון טרבלסי (תושב השכונה) ודורון אוזן, שנראו נרגשים.

אוזן: "אני מתרגש היות ונולדתי וגדלתי ברמת אליהו. יש לי סימפטיה מיוחדת למקום הזה, ואני מקווה  שהעדלאידע ברמת אליהו תהפוך למסורת. חשוב לסייע, לחנך ולתת לבני הנוער את כל מה שאנחנו יכולים לתת כרשות מקומית. ראש העיר דב צור כבר פועל בכיוון הזה ובהחלט מתחילים לראות תוצאות".
 
צילום: עידן גרוס.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה