"מילים בתערוכה" בהיכל התרבות



תזמורת המהפכה של ראשון-לציון במופע מוסיקלי בעקבות השפה העברית בהנחייתו של איש הרדיו ג'קי לוי .

ביום חמישי התקיים בהיכל התרבות העירוני במסגרת " כנס השפה העברית "  מופע בשם "מילים בתערוכה" . – תזמורת המהפכה של ראשון-לציון במופע מוסיקלי בעקבות השפה העברית בהנחייתו של איש הרדיו ג'קי לוי .

תזמורת המהפכה של ראשון-לציון במופע מוסיקלי בעקבות השפה העברית (אבי קקון)

הפרויקט הייחודי של תזמורת המהפכה שנוצר על ידי מלחינים ואנימטורים צעירים בוצע בהיכל התרבות ראשון לציון במסגרת "כנס השפה העברית" בראשון לציון. הפרויקט, הראשון מסוגו בארץ, משקף את התפיסה האמנותית והחינוכית שבבסיס פעילותה של תזמורת המהפכה. עשרה צמדים של אנימטורים ומלחינים יצרו במשותף במהלך כשנה, תוך היזון הדדי בין שני תחומי היצירה, לאור התפיסה כי המוזיקה אינה רק ליווי לסרטי האנימציה אלא מהווה גם גורם מניע ומכונן של רעיונות חזותיים. 

כנס השפה העברית בראשון לציון: בקונצרט משתתפים מלבד 40 חברי התזמורת גם הרכבים ווקאליים שונים _(צילום : אבי קקון)

המוזיקה המקורית שחוברה על ידי המלחינים מבוצעת במהלך הקונצרט על רקע סרטי אנימציה שנוצרו על ידי סטודנטים מהמחלקה לאנימציה באקדמיה לאמנויות בצלאל. בקונצרט משתתפים מלבד 40 חברי התזמורת גם הרכבים ווקאליים שונים (בהתאם ליצירות שנכתבו).
 
הפרויקט עלה בשני מופעים במסגרת פסטיבל ישראל 2006  וכן בפסטיבל צלילים במדבר 2007 וכאירוע פתיחת פסטיבל ירושלים לאומנויות 2007.

המנחה ג'קי לוי הנחה מצוין את האירוע והתאים טקסטים אישיים הקשורים לשפה העברית, לסלנג ולהמצאת מילים חדשות למצבים בחיים דרך תוכנית הרדיו שלו בגלי צה"ל.

צילום: אבי קקון ל- Rishon4u.co.il

לצפייה בתמונות נוספות מהאירוע גלושו לדף הבית לאלבום התמונות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה