"ימי חלב ודבש" ביד לבנים



בחמישי בערב התקיים בבית יד לבנים בראשון לציון המופע "ימי חלב ודבש" הכולל שירים, קטעי ארכיון, ואיחוד היסטורי של חברי הלהקה.

ביום חמישי ( 18/3) בערב התקיים בבית יד לבנים בראשון לציון המופע "ימי חלב ודבש" הכולל שירים, קטעי ארכיון, ואיחוד היסטורי של חברי הלהקה לכבוד 30 שנה לזכייה של "הללויה" באותו אירוויזיון היסטורי שהתקיים לראשונה בירושלים.

את הערב פתחה השחקנית והבדרנית אודיה קורן במופע "סליחה שאני נושמת" בו משקיפה אודיה על החיים מנקודת מבט של אישה שעוברת את גיל ה-40, ומגלה להפתעתה שמה שהבטיחו לנו זה לא בדיוק מה שקיבלנו.

 

קורן, ג'ינג'ית אנרגטית, מסקרת בהומור תחנות שונות בחיים: לידה, גידול ילדים, נהיגה, בעיות זכרון, טבע וזוגיות ותיקה, מופע של בידור וצחוקים על דברים שעוד לא ממש דיברו עליהם.

בסיום המופע של אודיה עלה המופע "ימי חלב ודבש", שהחזיר את הקהל 30 שנה אחורה לתור הזהב של מדינת ישראל ולשירים שנהגנו לשיר מהיום בו זכתה רינה מור בתואר מיס עולם, ימי התהילה בהם יזהר כהן ולהקת אבניבי הביאו למדינת ישראל את תואר האירווויזיון הראשון, הימים בהם מכבי ת"א זכתה בגביע אירופה הראשון שלה ועד הסכם השלום עם מצרים, תקופה בלתי נשכחת עם שירים מצוינים שהוקרנו על שקופיות ובליווי של להקה מצויינת שהוקמה רק לשם מופע זה (עידן גרין , אבי יפרח, אריק כהן , עמית הראל ) הקהל השתתף בקריוקי ציבורי בשלל שירים מהתקופה הנ"ל יחד עם סיפורים והתמונות של שנות ה-70 המאוחרות. מילות השירים הוקרנו ע"ג מסך ושולבו קטעי ארכיון של התקופה.

השלב הבא במופע היה להעלות את חברי להקת חלב ודבש (כל אחד בנפרד), סקירת קריירה קצרה בליוי שירים מהתקופה המקדימה ל"חלב ודבש" ואז הגיע האיחוד המיוחל בו עלו ארבעת חברי הלהקה ראובן גבירץ , שמוליק בילו, יהודה תמיר והזמרת לאה לופטין, שהחליפה את גלי עטרי בהרכב המקורי מאותו אירוויזיון שהעניק לישראל את התואר האירופאי השני שלה.

ימי חלב ודבש בראשון לציון - ערב הכולל שירים, קטעי ארכיון, ואיחוד היסטורי של חברי הלהקה לכבוד 30 שנה לזכייה של "הללויה". (צילום: אבי קקון)

חברי הלהקה ביצעו את מיטב להיטי הלהקה ("גלגל ענק", "הללויה", "יחד" ועוד...). לסיכום, מופע נוסטלגי מלהיב שמשאיר טעם לעוד...

צילומים: אבי קקון ל- Rishon4u.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה