יריד הספרים-קרב בין סטימצקי לצומת ספרים



קרב של תרבות ,אהבה ונתינה לקהילה בין רשת צומת ספרים ורשת סטימצקי- כך הגדירו בכירים בחברה העירונית.

קרב של תרבות ,אהבה ונתינה לקהילה. כך הגדירו השבוע בכירים בחברה העירונית את שהתחולל בין רשת "צומת ספרים" ו"רשת סטימצקי" על הזיכיון להפעלת יריד הספרים שעתיד להתקיים בעיר ביוני השנה.

אין ספק כי בשנה האחרונה העיר ראשון לציון נמצאת בתנופה משמעותית, עיר היין שהפכה לעיר הקניונים מבססת עצמה יותר ויותר כעיר שוחרת תרבות, חינוך ופנאי. מגוון פעילויות תרבות עשירות כדוגמת כנס השפה העברית ,השקעת מיליוני שקלים כתוספת לתקציב החינוך והכרזתו של ראש העירייה דב צור על תוכניות העירייה להקים בראשל"צ מוזיאון לשפה העברית. לא השאירו את הקהילה העסקית בארץ אדישה ופניות לשיתוף פעולה מצד גורמים מסחריים לא מאחרים לבוא.

בחודשים האחרונים ניהלו אנשי החברה העירונית משא ומתן עם "רשת סטימצקי" ו "צומת ספרים" בנוגע לקיום יריד חגיגות הספר ובימים אלה נכתב ההסכם עם "רשת סטימצקי" שתפעיל את יריד הספרים בעיר בחודש יוני הקרוב.

היריד יוקם במתחם גן המושבה ויכלול מגוון פעילויות ואירועים. בבימת כיכר העירייה יתקיימו הצגות והופעות של אומנים מהשורה הראשונה, שדרת הדקלים תהפוך ימתינו עשרות דוכנים שבהם ניתן יהיה לרכוש פריטים ממגוון המוצרים הרחב של "רשת סטימצקי" כדוגמת ספרי ילדים, ספרי שירה,מתח, דרמה, נוער ועוד ממגוון ההוצאות, דיסקים עבריים ולועזים, מוצרי פנאי, משחקי קופסה, משחקי חשיבה ועוד....

מנהל השיווק של החברה העירונית אבי ארזי -" מירב מרצה ומשאביה של החברה העירונית מושקעים בתרבות הפנאי והספורט בעיר ומכאן טבעי שגופים מסחריים מזהים את הפוטנציאל וחשים את הצורך לפעול בתחומי העיר  ".

 

מנכ"לית סטימצקי איריס בראל " שורשיה העמוקים של העיר ראשון לציון מיצבו אותה כחלוצה בהחייאת השפה העברית וזה בהחלט עומד בקנה אחד עם שורשיה העמוקים של "רשת סטימצקי" הפעילה מאז .1925 ומתוך כן ברצוני להודות לחברה העירונית ולעיריית ראשון לציון".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה