ערב ג'אז נטו כשר לפסח



במוצ"ש האחרון אירח המוזיקאי לאוניד פטשקה את הסקסופוניסט ארז בר-נוי ולהקתו בבית יד לבנים.

במוצ"ש האחרון אירח המוזיקאי לאוניד פטשקה את הסקסופוניסט ארז בר-נוי ולהקתו במסגרת התוכנית "פטשקה מארח" בסידרה "לגלות תרבות". ארז בר-נוי, סקסופוניסט ג`אז ומלחין מהמובילים והפעילים ביותר בסצנת הג`אז המקומית (שהשיק לאחרונה את דיסק הבכורה שלו- "AT LAST" ) הגיע לבית יד לבנים עם הרכב של שלשה נגנים לבצע את מיטב להיטב.

לאחר שנים של לימודים (בוגר ה- new school, וה- Mannes College, בניו יורק  ) והופעות בניו יורק כבש בר נוי כל בימה אפשרית בסצנת הג'אז המקומית.  בין השאר הופיע ב"פסטיבל הג'אז של תל אביב", "ג'אז בים האדום" באילת, ו"פסטיבל הג'אז בשוני", בנימינה. הרזומה הבימתי שלו כולל הופעות עם החצוצרן האגדי ראנדי בארקר, הסקסופוניסט אברהם ברטון ועוד רבים וטובים אחרים.

המוסיקה שכותב ומבצע בר-נוי נטועה עמוק בג`אז האמריקאי אך ניתן לזהות בה בקלות אלמנטים ישראלים שורשיים ( ). בר נוי מופיע עם הרכב משלו, בו הוא מפגין את כישרונו הייחודי כנגן וירטואוזי , כמו גם כתיבתו המקורית והמרעננת.

במופע המשולב עם פטשקה ארז בר נוי משלב בין קטעי ג'אז מקוריים ל"סטאנדרטים" קלאסיים מעולם הג'אז הבינלאומי - ג'אז ישראלי במיטבו.

פטשקה בערב זה הוריד פרופיל ונתן לאורחיו את הבמה המלאה והצטרף בסיום למקבץ הדרנים כאשר הוא מבצע דו קרב בפסנתר עם אורן מור הפסנתרן של ארז.

ערב ג'אז נטו כשר לפסח.

 לצפייה בתמונות נוספות מהאירוע לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה