בוקר של ספר סופרת וסיפרות בבית הספר "רעות"



בבוקרו של יום שני לבש בית הספר "רעות" בגדי חג לקראן הגעתן של שתי סופרות וילדים ומספרת סיפורים אחת.

בבוקרו של יום שני לבש בית הספר "רעות" בגדי חג לקראן הגעתן של שתי סופרות וילדים ומספרת סיפורים אחת. כל תלמידי בית הספר, על פי שכבות הגיל המתאימות פגשו סופרת או מספרת סיפורים במסגרת מפגשי הספרות בסל תרבות עירוני.

השכבות א'-ב' נפגשו עם ציפי ליכטנשטיין, הידועה כ"ציפי המספרת" והיו מרותקים למשמע סיפוריה. השכבות ג'-ד' נפגשו עם הסופרת רבקה מגן, לאחר שלמדו את סיפורה "הצמיד של אופירה" , והשכבות ה'-ו' פגשו את הסופרת יעל רוזמן, אשר כתבה את הספר "המצחיקה עם העגילים".

 

במפגשי הספרות בסל תרבות משוחח היוצר עם התלמידים על יצירותיו ועל נושאים כמו תהליך היצירה, מקורות השפעה ושאלות של שפה, מבנה וסגנון. המפגש כולל גם הקראה מתוך היצירות והתייחסות לשאלות התלמידים. מפגש עם מספרי סיפורים מיועד בדרך כלל לילדים שאינם שולטים עדיין בקריאה.

יעל רוזמן היא סופרת ותסריטאית. ילידת רמת-גן. זכתה בפרס זאב. במפגשיה משוחחת על נושאים הקשורים במדיום הספרותי ובתהליך היצירה: אמצעים ספרותיים, לשוניים וסגנוניים.

רבקה מגן היא  סופרת ילדים ילידת תל-אביב. זכתה בפרס אשמן, פרס שב"י מאור, פרס זאב לספרות ילדים ופרס "קוראים יובל". במפגשיה משווה בין תהליכי הכתיבה של הסופר לתהליכי הכתיבה של הילד, ודנה בהתמודדויות בסיסיות של הילדים בבית-הספר ובבית, כפי שהן באות לידי ביטוי ביצירתה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה