מופע סיום לקורס של קרן פלס



התלמידים בקורס של קרן פלס מדורון מדלי העלו מופע מהשירים שנכתבו במסגרת הקורס באודיטוריום לבונטין במערב שבמרכז הקהילה נאות שקמה.

התלמידים בקורס של קרן פלס מדורון מדלי שקדו בחודשים האחרונים בכדי להוציא את השירים מהמגירה. במסגרת הקורס למדו התלמידים פזמונאות, הלחנה והגשת שיר.

ביום ראשון האחרון (ה25- לאפריל ) עלה מופע מהשירים שנכתבו במסגרת קורס זה באודיטוריום לבונטין במערב שבמרכז הקהילה נאות שקמה. בחלק מהשירים לוותה בעצמה קרן פלס את תלמידיה בפסנתר.

הקורס המיוחד נתן ביטוי לזמרים ולנגנים לבצע את השירים פרי עיטם ולהציג את ה"אני המאמין" שלהם .

דורון מדלי שאחראי על הפקות ענק בארץ (ערב שירי לחומים בכיכר ועוד ועוד) עבד עם אומנים רבים ולאחרונה כתב את "אבא" של שלומי שבת מילים ולחן  "אם יש גן עדן" אייל גולן מילים ולחן . סייע בעבודה השירים בהיבט טקסטואלי , תוך מתן סקירה במהלך הקורס על פזמונאות במובן הרחב. קרן נתנה את הדגש על הלחנת שיר והגשתו.

"ווקאל", בהנהלת שולי מרגוליס, מבית היוצר של החברה העירונית- ראשון לציון רואה קורס זה כתחילתו של תהליך להוצאת שירים מתוך התלמידים והשתלבותם במוזיקה הישראלית.

תלמידי "ווקאל" אף השתתפו לאחרונה בהפקות טלוויזיוניות רבות (תבוריז' ערוץ 24, ערוץ הספורט,  סופר סטארט ערוץ הבידור הישראלי) ואף ליוו את "טקס יום הזיכרון הממלכתי" שהופק על ידי החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש של ראשון לציון והתקיים באמפי-פארק בשבוע שעבר לעיני רבבות צופים ואף שודר בערוץ 10 .

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה