כל הכוכבים בכיכר העירייה



הקיץ הגיע, ואיתו המופעים בכיכר העירייה, מדי מוצ"ש יופיעו בכיכר מיטב אמני ישראל: אלי לוזון, דנה אינטרנשיונל ושלומי שבת ועוד...

מרגול, קובי אפללו, שירי מימון, שמעון בוסקילה, דוד דאור, אביבה אבידן, אלי לוזון, דנה אינטרנשיונל ושלומי שבת – אלה רק חלק מהאמנים שינעימו לתושבי ראשון לציון את חופשת הקיץ במהלך החודשים יולי – אוגוסט. מידי מוצאי שבת החל מ-21:15, תחת כיפת השמיים, יעלו על בימת כיכר העירייה השמות החמים ביותר במוסיקה הישראלית, במופעים פתוחים לקהל הרחב, ללא תשלום. לצד המופע המרכזי תתקיים בכל מוצ"ש גם שירה בציבור עם זמרים מתחלפים, ביניהם גבי ברלין, אילנה כץ, ורבקה בר.

על ההפקה אמונה החברה העירונית ראשון לציון לתרבות ספורט ונופש. יריית הפתיחה תינתן ב-3 ביולי עם שופטת "כוכב נולד", וכוכבת גדולה בפני עצמה, מרגלית צנעני, ולאחר מכן שירה בציבור עם גבי ברלין. מופע סיום הקיץ יתקיים ב-28 באוגוסט עם שלומי שבת במופעו החדש והמצליח, "שתדעי". תכנייה אודות לוח האירועים נשלחת לבתי התושבים בימים אלה.

מרגלית צנעני בראשון לציון: יריית הפתיחה תינתן ב-3 ביולי עם שופטת "כוכב נולד", וכוכבת גדולה בפני עצמה, מרגלית צנעני. (צילום: אבי קקון)

ראש העיר, דב צור מסר כי "הקיץ הקרוב יהיה, ללא ספק, חם, והאירועים שיצקנו לתוכו יהוו עבור כולנו זריקת מרץ מרעננת וססגונית במיוחד. החברה העירונית ראשון לציון בנתה תוכנית מגוונת וגדושת אירועים, שתנעים את זמנם של התושבים מתחילת יולי ועד סוף אוגוסט – ללא תשלום".

צור ציין כי "אירועי הקיץ בראשון לציון כבר הפכו למסורת, אליה נוהרים תושבי העיר, הנהנים ממגוון רחב של אטרקציות. גם השנה תהפוך כיכר העירייה, מדי מוצ"ש, למרכז של מופעים, עם אמנים מובילים, שירה בציבור ומצב רוח מרומם. ראשון לציון היא עיר של חינוך, תרבות וספורט.. חודשי הקיץ הם הזדמנות מצוינת ליהנות מתוכנית אמנותית עשירה ומגוונת, המתאימה לכל המשפחה. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות".

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, הוסיף כי "כעיר שוחרת תרבות וספורט הפקנו עבור תושבי העיר תכנית אומנותית, מגוונת ועשירה המאפשרת לכל אחד ואחת ליהנות מסדרת אירועים ללא תשלום. בואו בהמוניכם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה