תערוכות קיץ: אתי פ. בשביץ- 'רגעי ציור'



סדרת הציורים המוצגת בתערוכה הנוכחית של אתי החלה מהרצון לנסות 'ולתפוס' רגע בחיים....

סדרת הציורים המוצגת בתערוכה הנוכחית של אתי החלה מהרצון לנסות 'ולתפוס' רגע בחיים, בין אם היה זה רגע עצוב, שמח, או מהורהר. ניסיון לתפוס רגש רגעי חמקמק הוא הנסיון של אתי האמנית להתחבר. ההתבוננות איפשרה לשאול שאלות על מהות החיים, ניסיון לקבל  'תשובות מן הטבע' ומן החיות בפרט, זוהי דרכה להתחבר אל העולם. התוצאה מבטאת את השקפת עולמה. אנשים בוגרים, כלבים במרוצתם, נערה המשתמשת בתנועות ידיים להסביר דבר מה, אלו כמו אתי וכמילות השיר על אותה ילדה ש"עמדה ושאלה למה?" ובכל היקום לא נמצאה תשובה.

טכניקת הציור  (טכניקה מעורבת המשתמשת בצבעי אקריליק ושפכטל על בד) מאפשרת עבודה ספונטנית והצבעים משדרים משהו מן הדרמה הסיפורית , מן הניסיון לתפוס את קצהו של הרגש, הרגע החולף ולהפכו לעקרוני, למבט השקפת עולם.

אתי- בוגרת 'המדרשה לאמנות' ובי"ס 'אבני' לציור ואמנות, עוסקת בעבודה אינטנסיבית בת עשרות שנים בציור תוך יצירת התמחויות שונות (תחריט צבע, ציור ודקורציה לרהיטים) בנוסף, מלמדת בשביץ בסטודיו בביתה ומעמידה דורות חדשים של אמנים.

במסגרת פסטיבל איכות הסביבה בפארק שקמה  בעיר 2009,זכתה אתי בציון לשבח ופרס של תערוכת יחיד במסגרת תערוכות הקיץ בגלריות בבנין העירייה.
אנו מאחלים לה רוב הצלחה בהמשך דרכה

אפי גן- אוצרת


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה