מרגול בחפלה בכיכר



כ- 2000 איש הגיעו במוצ"ש האחרון לרחבת העירייה לערב הפתיחה המלהיב כדי לצפות במופע הפתיחה של אירועי הקיץ בכיכר העירייה.

כ- 2000 איש הגיעו במוצ"ש האחרון לרחבת העירייה לערב הפתיחה המלהיב (שכבר מבשר טובות למופעים הבאים) כדי לצפות במופע הפתיחה של אירועי הקיץ בכיכר העירייה.

מנכ"ל החברה העירונית מר אלי פולק פתח את הערב בברכות ותודות לצוות ההפקה של החברה העירונית והזמין את ראש העיר מר דב צור לתשואות הקהל. צור הודה למנכ"ל פולק ולצוות המארגן והזמין את גבי ברלין לפתוח את הערב בשירה בציבור יחד עם הרכב של שלשה נגנים.

גבי ברלין סחף את הקהל ברפרטואר המוכר והמנצח שלו והגיש למרגול קהל חם ורעב למנה העיקרית.

אף על פי שמרגול מוכרת בעיקר כזמרת מוזיקה מזרחית ושירי נשמה, יש לה רפרטואר רחב, גם בתחום הרוק ושילובים בין סגנונות ואף שירים בשפות זרות. אך אתמול בכיכר מרגול החליטה כבר בפתיחת המופע יחד עם הקהל להפוך את ערב לחפלה מקומית עם כל המוטיבים שמרגול מביאה מהבית.

גבי ברלין סחף את הקהל ברפרטואר המוכר והמנצח שלו והגיש למרגול קהל חם ורעב למנה העיקרית. (צילום: אבי קקון)

מרגול "הזניחה" להיטים כגון "קפה אלהמברה" ודומיהם והתמדקה בשירים שעושים שמח, "שליכטה בלב" ואווירה מזרחית וכבר בשיר הרבעי (סוג של מחרוזת שירי חתונות ), "מרג'לס" כבר התמקמה עמוק בתוך הקהל שהרעיף עליה המון אהבה עד שאנשי הביטחון היו חייבים להתערב ולחלץ אותה מתוך ההמון המשולהב חזרה לבמה כדי לסיים את מחרוזת השירים.

מרגול הפציצה בזה אחר זה את להיטיה המוכרים, הקהל במחצית המופע כבר היה על הרגלים והקיף מקרוב את הבמה ורקד לצלילי שיריה ואף זכה למיני מופע בידור כאשר מרגול מעלה שלשה גברים לתרגול תנועות ריקוד בטן ומצליחה בעזרתם לגרום לקהל להתגלגל מצחוק והכל באווירה טובה.

מרגלית צנעני כמו שהיא באמת, בגובה העיניים, עם שירים מהבית, עם גרוב מהנשמה ועם עיבודים מנצחים נתנה שואו גדול ופרשה בשיא עם טעם לעוד...

בשבוע הבא יופיע באותו המקום ובאותה השעה הזמר והכישרון העולה קובי אפללו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה