קובי אפללו במופע בכיכר העירייה



קובי אפללו, זוכה פרס אקו"ם בקטגוריית "תגלית השנה" ואחד הזמרים המושמעים ביותר מגיע לכיכר העירייה בראשון לציון במוצ"ש (10/7/10)

קובי אפללו, זוכה פרס אקו"ם בקטגוריית "תגלית השנה" ואחד הזמרים המושמעים ביותר מגיע לכיכר העירייה בראשון לציון במוצ"ש (10/7/10) עם להיטי אלבום הבכורה "בא מן השתיקה". בין השאר צפוי אפללו לשיר את "אין לי דבר אחר", "ים הרחמים", שיר געגועים" וכמובן את "בא מן השתיקה".

קובי אפללו החל את דרכו המוזיקלית כסולן הלהקה הגלילית שמעונה, ששחררה אלבום יחיד ("ביום ההוא") ב-2004, אולם לא שרדה מהבחינה האולפנית מעבר לכך, למרות שחבריה המשיכו להופיע פה ושם. במקביל לכך עבד אפללו בניהול חברת ההסעות המשפחתית, אבל לא ויתר על החלום המוזיקלי.

בתחילת 2006 שחרר אפללו באופן עצמאי את סינגל הבכורה שלו "בא מן השתיקה", עדיין ממקום מושבו במעלות. למרות שהזמר הצעיר מאוד האמין בשיר, הוא הופתע להיתקל בחומות של התעלמות. כשכבר הוחלט לצלם קליפ, שאולי בכל זאת ידחוף את השיר, פרצה מלחמת לבנון השנייה. אולם אחריה הקליפ צולם, ולפתע, באיחור של חצי שנה, נוצרה התעוררות על אש נמוכה בזכות השידורים הרבים בערוץ 24.

השיר המשיך לצבור תאוצה במשך מספר רב של חודשים, ואף כבש את מצעדי הסלולר. אפללו הפך לאחד האומנים הראשונים שהפכו מוכרים לקהל בעיקר בזכות הפלטפורמה הסלולרית, ושלא כמו הצלחות אחרות, זו התארכה והתארכה גם שנה וחצי לאחר צאת הסינגל המקורי. בהמשך להצלחה הוחתם אפללו בחברת NMC.

לקראת קיץ 2007 שחרר אפללו את הסינגל השני שלו, "שיר געגועים", אותו כתב והלחין, לקראת אלבום הבכורה שלו, גם שיר געגועים זכה להצלחה רבה והשמעות רבות ברדיו , ממש לפני צאת האלבום יצא לרדיו סינגל נוסף "ים הרחמים" וכבש את הקהל.

מלווים: גיטרות - גיא בוקאטי, בס – יניב פופיק, קלידים- עידן שרון, כלי הקשה- ירום איטה, מפיק מוזיקלי: עמוס בן דוד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה