נשמה מזמרת בכיכר



כ- 2000 איש הציפו את כיכר העירייה במוצ"ש האחרון לערב מספר שתיים בסדרת המופעים בכיכר והפעם קובי אפללו.

כ- 2000 איש הציפו את כיכר העירייה במוצ"ש האחרון לערב מספר שתיים בסדרת המופעים בכיכר כדי לצפות במופע של הזמר קובי אפללו, זוכה פרס אקו"ם בקטגוריית "תגלית השנה" וכן בתואר "זמר השנה" במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגל"צ ואחד הזמרים המושמעים ביותר מעל גלי האתר.

הקהל המקומי זכה לחימום בדמותה של אילנה כץ שהרביצה שירה ציבורית משולהבת והגישה בסיומו לקובי קהל אנרגטי, צמא ומזומן למופע המרכזי.

מתחילת המופע הקהל נפל שבי אחר קולו החם והעדין של קובי אפללו שהקרין אישיות בימתית סימפטית שלא חסך באנרגיות, הרקיד והתבדח עם הקהל על חשבונו.

כבר במחצית המופע הקהל היה על הרגליים, המעריצים מילאו כל חלל נגיש בין השורה הראשונה לבמה והציפו את קובי באהבה, רקדו ושרו את הלהיטים המוכרים, "אין לי דבר אחר", "ים הרחמים", שיר געגועים","מה שהלב בחר", "שכל העולם יידע" וכמובן את "בא מן השתיקה".

גם הלהקה המלווה הוסיפה נופך בימתי מעניין כאשר לצידו של קובי מנגנת בכישרון רב הכנרת ניקי שגנבה את הפוקוס משאר הנגנים (יחיאל חסון בגיטרה קלאסית, עידן כרמלי בתופים ובכלי הקשה, יניב פופיק בבס ועידן שרון בקלידים ). הלהקה ניגנה במקצוענות, קבוצתית ואישית, בעיבודים מדויקים של עמוס בן דוד.

את ההדרן המרגש חתם קובי אפללו בשיר "שיר למעלות" ופרש אל מאחורי הקלעים שם נתקל בחבורת מעריצות היסטרית שלא הניחה לו עד שהקדיש לכל אחת מהן תמונה אישית.

בעוד שבועיים יתקיים המופע מספר 3 בסדרת המופעים בכיכר ובא תתארח הזמרת אביבה אבידן כאשר טרם המופע, משה כהן יארח את הקהל לשירה בציבור.

הקהל מוזמן- הכניסה חינם

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה