אליפות ישראל ב"ברייקדאנס" - בראשון לציון



אליפות ישראל בברייקדאנס הינה אירוע הדגל של תחרויות הברייקדאנס בישראל, ניתן להגדירה כ - "האירוויזיון של הברייקדאנס".

במסגרת אירועי הקיץ לנוער בחוף הים, יתקיים בטיילת חוף הים פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי ה-7, המתקיים בעיר זו השנה השנייה. הפסטיבל הינו אירוע הקיץ המרכזי, המאגד תחתיו את אומנויות תרבות הרחוב בישראל. אירוע השיא הוא אליפות ישראל ב"ברייקדאנס" לקבוצות לשנת  2010- Battle Of The Year Israel. התחרות תתקיים ביום רביעי ה- 28 ביולי, החל מהשעה 18:30 בטיילת חוף הים, ראשון לציון. הכניסה לאירוע ולכול המתחמים הינה חופשית !!!

אליפות ישראל בברייקדאנס הינה אירוע הדגל של תחרויות הברייקדאנס בישראל, ניתן להגדירה כ - "האירוויזיון של הברייקדאנס". הקבוצה המנצחת בתחרות נשלחת לאליפות העולם בצרפת לייצגנו נאמנה. מארגני הפסטיבל מדגישים כי "זו השנה השביעית בה אנו מקיימים את המוקדמות הישראליות לתחרות שהפכה למסורת נפלאה בה אנו נותנים לרקדנים הצעירים את ההזדמנות להגשמת חלומם!

השנה, מדגישים המארגנים, לראשונה, נשלב גם תחרות יחידים שהמנצח בה יתמודד מול 16 הטובים בעולם! לשם כך יתקיימו 4 אירועי "מוקדמות" בקניון CINEMALL בחיפה. כל מנצח בארבעת האירועים המוקדמים יעלה לשלב הגמר של האליפות בראשון לציון.

באירוע יתקיימו במקביל תחרויות שונות, יופעלו מתחמים וסדנאות והאירוע עצמו יהיה למסיבת רחוב אחת גדולה עם כל מגוון אומנויות הרחוב הצעירות והמגניבות ועם מיטב הוירטואוזים מתחום הברייקדאנס, הפארקור, הפליי ג'אמפר, האופניים ועוד. הפסטיבל מארח השנה אלופי ברייקדאנס מארה"ב, פולין ופינלנד.

בני נוער שרוצים לקחת חלק בפסטיבל או להשתתף בתחרויות מוזמנים להתעניין באתר הפייסבוק של הפסטיבל http://www.facebook.com/Boty.Israel

 
לכל שאלה ובקשה

נא ליצור קשר במייל: [email protected]

דביר רוזן - 054-4879976 (לא לפרסום).

אייל גור - 054-9743727 (לפרסום בכתבות).


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה