אופרה בכיכר העירייה



למעלה מאלפיים איש הגיעו אמש (מוצ"ש 31.7) לעצרת הזדהות ותמיכה במשפחת שליט ולמופע "אופרה בלאפה" בכיכובו של אלי לוזון והטנורים.

למעלה מאלפיים איש הגיעו אמש (מוצ"ש 31.7) לעצרת הזדהות ותמיכה במשפחת שליט בראשון לציון. בעצרת השתתפו אביבה ונועם שליט, ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ח"כ מירי רגב והזמר אלי לוזון. בין הנוכחים בעצרת היה גם אל"מ במיל' אמנון שרון, שנפל בשבי הסורי במלחמת יום הכיפורים.

ביקורם של אביבה ונועם שליט בראשון לציון החל במפגש עם ראש העיר, דב צור, בלשכתו. לאחר מכן היו אביבה ונועם שליט אורחי הכבוד במופע "אופרה בלאפה" של אלי לוזון ושלושת הטנורים, שהתקיים בכיכר העירייה במסגרת אירועי הקיץ בעיר. משהגיעו אביבה ונועם שליט לכיכר העירייה, נעמד הקהל על רגליו, הריע ממושכות וקרא לעברם קריאות עידוד ותמיכה. 
 
עיריית ראשון לציון פרסמה כי הערב ייערך בסימן "ראשון לציון מחבקת את משפחת שליט", ונערכה מבעוד מועד לחלק לקהל האלפים סרטים צהובים ומקלות "סטיקלייטים" בצבעים זוהרים. 
 
ראש העיר קרא לקהל להגיע לעצרת הזדהות שתתקיים ב-28 באוגוסט בכיכר רבין, וציין כי העירייה תעמיד הסעות מאורגנות לטובת תושבי העיר.

ולחלק האומנותי...שלושת הטנורים – בתפריט מעורב ממזרח ומערב. מופע חדש ומגוון בכיכובו של אלי לוזון וזמרי האופרה פליקס ליבשיץ ובוריס ירופייב.

הזמר אלי לוזון יחד עם ראש העיר, מר דב צור ומנכ"ל החברה העירונית, מר אלי פולק (צילום: אבי קקון)

השלושה לקחו את האופרה בקלות – עם שירי אהבה איטלקיים, שירים רוסיים נוסטלגיים ופזמונים חסידיים יחד עם הלהיטים הגדלים של אלי לוזון – "איזו מדינה", "גשם", "פרי גנך", "לגעת באושר" כולל הלהיט החדש "ללכת עד הסוף" וביצועים מיוחדים לשירי ארץ ישראל של כל הזמנים.

בסיכום הכללי- חגיגה של קולות וטעמים, הקהל התאהב ממבט ראשון ופרגן לכל אורך המופע.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה