מימון את בוסקילה מרקידים את הכיכר



המופע המשותף של שירי מימון ושמעון בוסקילה הפתיעה גם את האומנים עצמם בעוצמתו ובהתלהבות בו קיבל הקהל את השניים.

מסורת המופעים בכיכר העירייה תופסת תאוצה לקראת מופע השיא של שלומי שבת בעוד שלשה שבועות שיסיים את סדרת מופעי הקיץ בכיכר עיריית ראשון לציון.

המופע המשותף של שירי מימון ושמעון בוסקילה הפתיעה גם את האומנים עצמם בעוצמתו ובהתלהבות בו קיבל הקהל את השניים. מעל 2000 צופים נהנו ממופע אנרגטי, מושקע ומלהיב כאחד.

שירי מימון ושמעון בוסקילה החלו בשיתוף פעולה מוזיקאלי לאחרונה  וכבר הגיעו למופע בראשון לציון למופע משותף במסגרת אירועי הקיץ בכיכר העירייה. (צילום: אבי קקון)

שירי מימון ושמעון בוסקילה החלו בשיתוף פעולה מוזיקאלי לאחרונה  וכבר הגיעו למופע בראשון לציון למופע משותף במסגרת אירועי הקיץ בכיכר העירייה. המופע המשותף התבסס על הרפרטואר של בוסקילה ומימון,  אשר בוצע במשותף, ושילב שירים חדשים שנכתבו במיוחד עבור החיבור.

במופע בכיכר שירי ושמעון יצרו מפגש פסגה של שני קולות מזוהים, ושונים, החיבור המפתיע בין זמרת הפופ יוצאת כוכב נולד ונציגת ישראל לאירוויזיון 2005, לבין היוצר המסלסל, נולד באופן מקרי, כשמימון ביקשה מבוסקילה שילחין עבורה שיר. כשניגשו לעבודה הכימיה הייתה מיידית והחיבור הרגיש נכון לשני הצדדים. משם נולד הרעיון לשיתוף פעולה למופע שלם. לשניהם זהו פרויקט ראשון מסוגו, למרות ששניהם בעבר כבר שרו דואטים, חלקם מפורסמים מאוד, כמו "עלש" של בוסקילה עם שלמה ארצי.

את השניים ליוו שישה נגנים בעיבודים של עמית הראל. הן מימון והן בוסקילה מביאים עימם מספר להיטים שעליהם ניתן לבסס מופע מגוון ואיכותי ואולי אף מרגש, הפונה לקהלים רחבים. הקהל המקומי נהנה מהשילוב המיוחד, פירגן בגדול ולקראת סיום המופע צר על הבמה כששמעון בוסקילה מנצח על המקהלה, חודר לתוך הקהל, רוקד, שר ושירי מעודדת  ונותנת בקצב.... הקהל מסרב להתפזר בסיום לתחנוני המפיקים.

בשבוע הבא באותה השעה ובאותו המקום יופיעו דוד ד'אור ולהקתו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה