מלך האוקטבות בכיכר העירייה



דוד דאור מגדולי הזמרים והיוצרים בארץ, בקולו המופלא והופעתו המלהיבה שילהב את הקהל בחוויה ייחודית.

סדרת המופעים המדהימה בכיכר העירייה בראשון לציון קרבה לסיומה אך הפינאלה רבותי רק משתבח משבת לשבת. כאשר על הקנה נשאר לקהל המקומי רק את  דנה אינטרנשיונל ומופע הסיום של שלומי שבת הגיע דוד דאור מגדולי הזמרים והיוצרים בארץ, בקולו המופלא והופעתו המלהיבה שילהב את הקהל בחוויה ייחודית של זמר יהודי ישראלי, קטעים קלאסיים ומוסיקת עולם.

דוד דאור הינו זמר ייחודי בנוף הישראלי, זמר עם מנעד קולי נדיר של 4 אוקטבות, בעל עשרה אלבומי זהב ופלטינה, שמצליח לשלב במוסיקה שלו אלמנטים קלאסיים, פופ ומוסיקת עולם אתנית בהרמוניה נפלאה .בין שיריו האהובים של דוד ד'אור "קול מהשמיים", "תשמור על העולם ילד" , "להאמין" ,"אני עף", "כל הכוכבים", "זמן אהבה", "נוסע צפונה" "הלב יודע"  "טוב ומיטיב" ועוד הרבה...

דוד דאור מרבה להופיע בעולם כולו עם הרכב הנגנים המלווה אותו מישראל או בלווי תזמורות פילהרמוניות או סימפוניות מהחשובות בעולם כולו ובניצוחם של גדולי המנצחים בעולם בניהן התזמורת הפילהרמונית של רומא, צרפת, וינה , בלגרד, לונדון, בולטימור, שבדיה, לאס ואגס,תורכיה, בודפשט ועוד..

 

את דוד  מלווים בהופעותיו ממיטב המוסיקאים הישראליים, ביניהם ירון בכר,  איתי טרגם, אורן בן אבי, תומר שטיין, נועם ורדי, נתי כהן ועוד....

הקהל המקומי סחט בסיום ההופעה הדרן נוסף שהשאיר טעם לעוד. במוצ"ש הבא כאמור מגיע הדיווה הישראלית והשופטת עם הפה הגדול מכוכב נולד, דנה אינטרנשיונל.... מופע נדיר שאסור לפספס.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה