מיקי קם הערב בהיכל התרבות ראשון לציון



מיקי קם בתוכניתה "רגל פה רגל שם"- היא שרה, רוקדת, מרגשת ומצחיקה עד דמעות.

לאור הצלחת ערב היחיד הקודם, "מיקי קם ועכשיו" ולאחר הפוגה של 4 שנים בהן כיכבה בהצגות התיאטרון המובילות בתיאטרון הקאמרי, רקדה עם כוכבים והשתתפה בטלנובלות, יוצאת מיקי קם בערב בידור , בו היא תפגין את כישרונה הרב כקומיקאית, זמרת ורקדנית. הערב (28/8/10) בהיכל התרבות ראשון לציון.


ביקורת מאת מיכל בן דוד  
  
מופע של צחוק מתגלגל 
 
מזמן לא כאבו לי שריריי הלחיים כמו ביום שישי האחרון ומי שהייתה אחראית למכאוביי היא מיקי קם והמופע ההורס מצחוק שלה "רגל פה רגל שם". עם טונות של כישרון, סימפטיות שלא יודעת גבול וחיוך ענקי מיקי קם מגישה מופע שהוא כולו צחוק מתגלגל ובדיחות שאחר כך כייף לרוץ ולספר לחבר`ה.
 
לאחרונה השתתפה קם בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", ושם באחת ההופעות היא ביצעה שפגאט שהשאיר הרבה מאוד אנשים פעורי פה. גם על הפוסטר של המופע היא נראית בתנוחה האתלטית וכבר בתחילת המופע היא טורחת להראות ואפילו להדגים (!) לקהל שלא מדובר בפוטו-שופ או באחיזת עיניים. מיקי קם פשוט מרימה בחינניות את השמלה ועושה שפגאט שלא היה מבייש את נדיה קומנצ`י. 
 
אחרי שקם סוגרת את עניין השפגאט עם הקהל, היא מתפנה למנה העיקרית – מערכונים מצוינים, שירים וריקודים שמתיישבים (יחד עם השפגאט) עם שמו של המופע – "רגל פה רגל שם". כל אחד מהמערכונים מוגש היטב, עם פאנצ`ים כמעט בכל משפט, מבטאים ובגדים מתחלפים. באחד המערכונים המצחיקים ביותר נכנסת מיקי קם לדמותה של פרלה גוטרמן-גוטרמן, יוצאת ארגנטינה שמדליקה משואה ביום העצמאות. על הדרך עושה גוטרמן-גוטרמן חשבון עם יחסי הכוחות בין גברים ונשים וכל זה לתפארת מדינת ישראל, כמובן.
 
מערכון נוסף שגרר צחוקים היסטריים הוא מונולוג של אמא פולניה שמתפחלצת בגלל שיגעונות החתונה של בתה בת ה-37 שבחיר ליבה הוא טוניסאי. היא מתלוננת על זה שאין דגים בבופה, על זה שעל השולחנות יש אקווריומים עם דגי זהב בעיקר על זה שמהצד שלה הוזמנו פחות אנשים מאשר מהצד של החתן אבל בכל זאת הם משלמים חצי-חצי. 
 
לאורך המופע מפגינה מיקי קם גם את היכולות שלה על רחבת הריקודים. לשם כך נכנס ויוצא בתזמון מדוייק רקדן סקסי ביותר (מרוב שהייתי מרוכזת בתנועות שלו, לא הצלחתי לשמוע את שמו). יחד הם מראים לקהל איך תשוקה וחושניות יכולות להיווצר תוך כמה תנועות אגן וסיבובי ראש פשוטים.
 
בנוסף לאלו מיקי קם לא פוסחת גם על שירים ישנים וטובים ומתרפקת עליהם עם הקהל. אין שמץ של טרחנות בחלק הזה של המופע, להיפך וקטעי הקישור מוכיחים שבעוד שכולם חושבים שהעולם שייך לצעירים, מסתבר שגם לאלו שצברו כבר איזה קילומטרז` בתחום הגיל יש מה להגיד. והרבה.
 
כיוון שמדובר במופע יחיד, יש צורך למלא את מרווחי הזמן שבהם נדרשת קם להחליף בגדים. בקטעים האלו מוקרנים קטעי וידאו שכביכול מתקיימים מאחורי הקלעים, וכוללים דיאלוגים בין מיקי קם לבין עובד הבמה שלה. מדובר בבחור כבד לשון (שגם אותו מגלמת כמובן, קם) שנהנה מאור הזרקורים שמופנה אליו ונותן הצצה למה שמתרחש מאחורי הווילון השחור. בסוף המופע הוא עולה לקדמת הבמה ומספר סיפור חסר פואנטה לחלוטין, ודווקא זה מה שכל כך מצחיק בו.
 
ביום שישי כשהסתיים המופע, יצאתי עם בן זוגי מתיאטרון חולון ללילה קפוא שהפשיר רק בזכות העובדה שכל הדרך לאוטו שיחזרנו בדיחות וקטעים מהמופע, כך שהצחוקים המשיכו הרבה אחרי שהאורות על הבמה כבו. 
 
במאי - מוטי אבירם
כותב - שלמה משיח
כוריאוגרפיה - נעמה תבורי

יום שבת  28/08/2009  בשעה 21:00 

 קרדיט צילום מיקי קם -(יח``צ)  

תגובות מהמופע:

# ללא הגזמה, אחת ההופעות הטובות שראיתי בחיי. נהנתי מכל רגע. מיקי את פשוט ענקית.

# לא רק ממליצה, דוחקת ומתחננת, מי שלא ראה אותה, רוצו!!!! לראות. אם לא תהנו, אני מחזירה לכם את הכסף! מיקי, אם את רואה את ההודעה, רציתי להגיד לך תודה מכל הלב! תודה,תודה,תודה על רגעים נדירים בחיי, כמו ערב של צחוק בריא ומשחרר שהיה לי.

# היה מקסים, מהנה, שנון, מיוחד. אין מילים לתאר כמה צחקנו, וכמה מיקי צדקה בכל מה שאמרה ! החלפת הדמויות, המרץ, כישרון אדיר. תיהי בריאה ועם הרבה כח להמשיך להצחיק אותנו, תמיד.

# צחקנו כמו שלא צחקנו מזמן....מיקי מוכשרת בכל קריטריון...התאהבנו בה מזמן והמופע רק העצים את הרגש..

# האחת והיחידה עם אוסף כשרונות בדרנית שנונה חקיינית זמרת שחקנית הנאה מושלמת מכל רגע רוצו לראות !!! מיקי. אחרי תקופה ארוכה מאז התוכנית האחרונה היה שווה לחכות .

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה