שלומי מלך הכיכר



שלומי שבת סגר את אירועי הקיץ בכיכר העירייה עם מיטב להיטיו הגדולים עם קהל מעל 4000 מעריצים.

בחברה העירונית כנראה ידעו מראש מדוע לשמור את שלומי שבת למופע הסיום של סדרת המופעים המוצלחת "אירועי הקיץ בכיכר" שהביאה בריזה מוזיקלית צחיחה בקיץ הלח והדביק לקהל המקומי שנהר בהמוניו בכל מוצ"ש לראות את מיטב הזמר העברי מתחת לבית.

לאחר מופע פתיחה אנרגטי של מרגלית צנעני הגיעו בזה אחר זה אומנים מהשורה הראשונה בארץ לבדר את הקהל המקומי שקיבל תמורה מלאה בעד האגרה. בין היוצרים שחלפו על במת הכיכר ניתן היה לראות את דוד דאור, שירי מימון יחד עם שמעון בוסקילה, קובי אפללו, אביבה אבידן, דנה אינטרנשיונל, אלי לוזון והטנורים והדובדבן שבקצפת שלומי שבת מלך מלכי הזמרים בלעשות גוד טיים.

שלומי משלב ניחוח מוסיקלי עממי ומרגש, שר את כל הרפרטואר המוכר ואהוב, שילוב של בלדות מרגשות דרך מקצב להיטים לטיניים, וקצב ים תיכוני מהמשובחים שיש בארצנו.(צילום:אבי קקון)

מעל 4000 תושבים ומעריצים גדשו את את רחבת העירייה שהתמלאה מפה לפה, החברה העירונית נערכה מבעוד מועד למופע והכשירה גם את גן המושבה עם מסך וידאו ענק לצפייה במופע בישיבה על הדשא .

שלומי שבת עלה לבמה לא לפני שקיבל חימום משירה גולן ואופיר שהפיכו רוח חיים בקהל עם שירה בציבור סוחפת למרות הלחות הדביקה. בהמשך עלו לברך מר אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש, וראש העירייה, מר דב צור שסיכם את אירועי הקיץ בכיכר והכריז על פתיחת "פסטיבל ראשון" ב-23 לספטמבר והקהל הגיב בהתלהבות בכל פעם שדב הכריז על שם של אומן ממניין האומנים בפסטבל (אייל גולן, פוליקר,"שלישיית מה קשור", הראל סקעת, שלום חנוך, נינט טייב, אסתר עופרים, חווה אלברשטיין, קרן פלס ועוד רבים וטובים....)

שלומי שבת פתח את המופע עם מיטב להיטיו הגדולים והמשיך משירי האלבום החדש שלו "שתדעי". הקהל קיבל כבר מתחילת המופע את מה ששלומי יודע לתת....שלומי שבת הוא איש שבא לתת ואף אחד לא ייקח ממנו את הנתינה הזו, שלומי זמר בעל לב ונשמה המשלב ניחוח מוסיקלי עממי ומרגש, שר את כל הרפרטואר המוכר ואהוב, שילוב של בלאדות מרגשות דרך מקצב להיטים לטיניים, וקצב ים תיכוני מהמשובחים שיש בארצנו.

 
 שלומי שבת עומד במרכז לצד ראש העיר, מר דב צור (מימין) ולצד מנכ"ל החברה העירונית מר אלי פולק. (צילום: אבי קקון)

בין הלהיטים שביצע שלומי ניתן היה לזהות את: "תרצי בי", "בגלל הרוח", "אבא", "היידה", "משתגע מאהבתך", "חלום צועני", "מכאן", "מחרוזת לטינית", "מתוקים", "מחרוזת תורכית", "לכל אחד יש" "בחוף של טראפטוני" וזה רק חלק מהשירים שביצעו שלומי והנגנים במופע.

אחד מרגעי השיא במופע נרשם כששבת ביצע את השיר "אבא" והמונים הצטרפו אליו בשירה (כולל נתי מנהל הבמה). בסיומו של השיר עלה "אבא מקומי" והעניק לשלומי שבת המופתע זר פרחים.

"אבא מקומי" עלה לבמה בסיום השיר "אבא" ועניק לשלומי שבת המופתע זר פרחים. (צילום:אבי קקון)

לסיכום...מי שלא ראה שמחה במופע של שלומי שבת – לא ראה שמחה מימיו, אך אל יאוש למפספסים... יש לכם הזדמנות לראותו שוב במופע מלא עם סוללת נגנים ורקדנים בהיכל התרבות בפסטיבל ראשון הבא עלינו לטובה.... רוצו לקנות- כל הקודם זוכה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה