אירועים לחגי תשרי בראשון לציון



מה עושים בחג בראשון לציון? בעירייה נערכים לחגים ומקיימים שורת אירועים ליום כיפור, סוכות ושמחת תורה.

בכיפור מתפללים, בחול המועד סוכות שרים ובשמחת תורה מקיפיםבעירייה נערכים לחגי תשרי ומקיימים שורת אירועים ליום כיפור, סוכות ושמחת תורה.

לקראת יום כיפור מכינים בחברה העירונית את היכל התרבות, בנייני המורשת ומרכזי הקהילה לשמש כבתי כנסת, על מנת להתגבר על הצפיפות בבתי הכנסת ולאפשר להמוני המתפללים להתכנס בערב יום כיפור וביום כיפור ולהתפלל יחדיו. 

במהלך חופשת הסוכות הכינו בחברה העירונית מגוון פעילויות להורים ולילדים. גולת הכותרת היא כמובן פסטיבל ראשון לציון המסורתי, המתקיים זו השנה ה-23. בשמונת ימי הפסטיבל יתקיימו מגוון הופעות בכל רחבי העיר: אייל גולן יארח את ישי לוי למפגש פסגה נדיר, הלהקות הייצוגיות של העיר ראשון לציון יצדיעו ללהיטיה של הזמרת רותי נבון ולמיטב הלהיטים הישראליים ותזמורת צה"ל תארח את הראל סקעת. עוד יופיעו יהודה פוליקר, הפינליסטים של כוכב נולד 8: עידן עמדי, דיאנה גולבי ואוהד שרגאי, והראל מויאל. ישי לפידות יארח את יונתן רזאל, אוהד מושקוביץ, צמד רעים, דב הלר, קינדרלעך, חיים יוסף שוויקי, להקת "צלילי העוד", בעז מעודה יארח את רוני דלומי ועוד. את הפסטיבל יחתום המופע :חוגגים עשור ל"מה קשור".
 
בחי-כיף יארחו במהלך ימי חול המועד את ההצגה "קופיקו" ובמוזיאון יעניקו לכם חוויה לכל המשפחה, הדרכה בכל שעה עגולה, סדנאות יצירה לילדים, שחקן שיפתיע אתכם בתצוגות, חיזיון אור קולי בבאר המושבה ועוד. ביום חמישי ה-30/9/10, שמחת תורה, יתקיים אירוע הקפות שניות בכיכר העירייה במעמד ראש העיר, דב צור.

ראש העיר, דב צור, אמר כי "ראשון לציון מדברת תרבות! סיימנו את אירועי הקיץ בהצלחה רבה ואנו נערכים להעניק לתושבי העיר חוויה אחרת של תרבות, בידור ופנאי במהלך חול המועד סוכות. השנה הצבנו את הרף גבוה יותר מאי-פעם.. השנה מחכה לכם מגוון עשיר של מופעים ופעילויות, ולראשונה, מופעי חוצות באמפי-פארק. אנו מזמינים את תושבי העיר להצטרף לחגיגה ומאחלים לכל בית ישראל חתימה טובה וחג שמח!"

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, אמר כי "פסטיבל ראשון לציון מתאפיין שנה זו בעיקר בזכות מופעי המקור הייחודיים: אירוח אסתר עופרים בליווי התזמורת הישראלית ראשון לציון, נחגוג 50 שנה לתרנגולים וראש העיר יעניק פרס מפעל חיים לנעמי פולני. עוד אמנים רבים ויוצרים כמו חווה אלברשטיין, שלום חנוך, שלומי שבת, סטנדאפיסטים יעלו על הבמות, וכן יתקיימו מופעי פארק כמו יהודה פוליקר, אייל גולן מארח את ישי לוי ועוד. עיקר החגיגה: יומיים גדושי פעילות בגן המושבה - במות המארחות את מיטב אמני ישראל. ראשון לציון חוגגת ברחובותיה בגדול כאחת הערים המובילות בתחום התרבות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה