שלומי שבת מקפיץ את ההיכל



כ-1000 איש גדשו אתמול בערב (חמישי 23/9) את היכל התרבות בראשון לציון וזכו לראות את שלומי שבת במיטבו מארח את בנו אביהו .

החברה העירונית הלכה על בטוח כאשר בחרה במופע של שלומי שבת כמופע הפתיחה של פסטיבל ראשון לציון. לאחר ההצלחה המסחררת של מופעי הקיץ בכיכר כבר סימנו את שלומי שבת כקלף בטוח והציבו אותו בראש סדר המופעים וההימור הצליח.

כ-1000 איש גדשו אתמול בערב (חמישי 23/9) את היכל התרבות בראשון לציון וזכו לראות את שלומי שבת במיטבו מארח את בנו אביהו במופע מושקע עם שמונה נגנים וזמרות ליווי כאשר שלומי שבת כבר מצהיר בפתיחה: " אני כל פעם מתרגש מחדש להגיע לפסטיבל ראשון לציון, יש פה את הקהל הכי חם ואוהב ואני לא מפסיק לפרגן לכן אצל שאר האומנים, אני ממש מרגיש בבית".

 

דקות ספורות לפני תחילת המופע עלה מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש, מר אלי פולק ובירך את באי המופע והזמין את ראש העיר, מר דב צור לפתוח את הפסטיבל בברכות ופרגונים לעיר, לתושביה ולעובדי החברה העירונית שעמלו רבות על ארגון הפסטיבל. דב צור הודה בעצמו שהוא מעריץ גדול של שלומי שבת ונשאר עד סוף המופע לצד אשתו עפרה.

שלומי שבת פתח את המופע עם מיטב להיטיו הגדולים והמשיך משירי האלבום החדש שלו "שתדעי". הקהל קיבל כבר מתחילת המופע את מה ששלומי יודע לתת....שלומי שבת הוא איש שבא לתת ואף אחד לא ייקח ממנו את הנתינה הזו, שלומי זמר בעל לב ונשמה המשלב ניחוח מוסיקלי עממי ומרגש, שר את כל הרפרטואר המוכר ואהוב, שילוב של בלאדות מרגשות דרך מקצב להיטים לטיניים, וקצב ים תיכוני מהמשובחים שיש בארצנו.
 
בין הלהיטים שביצע שלומי ניתן היה לזהות את: "תרצי בי", "בגלל הרוח", "אבא", "היידה", "משתגע מאהבתך", "חלום צועני", "מכאן", "מחרוזת לטינית", "מתוקים", "מחרוזת תורכית", "לכל אחד יש" "בחוף של טראפטוני" וזה רק חלק מהשירים שביצעו שלומי והנגנים במופע. אחד מרגעי השיא במופע נרשם כששלומי מזמן את בנו אביהו לדואט עם השיר "אבא" ומשאיר לו את הבמה לבצע שני להיטים שכתב והלחין אביהו והקהל לא הפסיק לפרגן לילד.

מימין לשמאל: אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית, שלומי שבת, ראש העיר דב צור ורעיתו עפרה. (צילום: אבי קקון)

שלומי חוזר לבמה ונפרד מבנו בדואט נוסף ונותן את הסימן לתחילת "הבלגן" , "מחרוזת מתוקים" מקפיצה את הקהל לקדמת הבמה, הסדרנים של היכל התרבות נלחמים בנחילי מעריצים שמציפים את השורות הראשונות,כל הקהל על הרגלים (כולל ראש העיר ואשתו), הכפיים האוויר ושלומי מרים את גג ההיכל במחרוזת מזרחית מטובלת בסולו דרבוקה והקהל יוצא מגדרו במשך חצי השעה עד ששלומי מחליט להרגיע בהדרן ומסיים את המופע בטעם לעוד- פתיחה מדהימה ומלאת ציפיות לפסטיבל ראשון לציון 2010.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה