אייל גולן מארח את ישי לוי



במסגרת ההופעות הפתוחות של פסטיבל ראשון לציון התקיים באמפי פארק מופע המפגיש את שני ענקי הזמר המזרחי על במה אחת.

במסגרת ההופעות הפתוחות של פסטיבל ראשון לציון התקיים אתמול בערב ( ראשון 26/9) באמפי פארק מופע המפגיש את שני ענקי הזמר המזרחי על במה אחת במופע של אייל גולן בו הזמין את ישי לוי למופע פריצה.

 
 אייל גולן פצח בשלל להיטיו וכשהקהל היה מאוד בשל הזמין את ישי לוי וביצע עמו את השיר "ילדונת". (צילום: אבי קקון)

אייל גולן: "ישי לוי הוא אחד האמנים החשובים במוזיקה הישראלית וכבוד לי לארח אותו על אותה במה לצידי", אייל גולן הזמין את לוי כדי לבצע יחד כמה שירים, ביניהם הלהיט "ילדונת", שהיה חביב על גולן מילדות.

 

לפני המופע עלה מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש, מר אלי פולק האחראי על הוצאתו לפועל של הפסטיבל, בירך את באי המופע והזמין את ראש העיר מר דב צור לברכות ועדכונים להמשך המופעים עד גמר הפסטיבל.

אייל גולן עלה עם להופיע מייד עם סיום הברכות כאשר מאחוריו תזמורת בת 10 נגנים, שלש זמרות ליווי ושבעה רקדנים, העתק מדויק מסדרת המופעים המוצלחת באיצטדיון יד אליהו.

אייל גולן פצח בשלל להיטיו וכשהקהל היה מאוד בשל הזמין את ישי לוי וביצע עמו את השיר "ילדונת" שכאמור מאוד חיבב עוד מילדותו.

 
 מימין לשמאל: ישי לוי, ראש העיר, מר דב צור, אייל גולן, רעיית ראש העיר איריס, מנכ"ל החברה העירוני, מר אלי פולק.(צילום: אבי קקון)

הקהל פרגן ובגדול, מעריצים רבים של ישי לוי נמצאו בקדמת הבמה והרעיפו המון אהבה על האליל המתקמבק. כ- 30 דקות הספיקו לישי לוי לשלהב את הקהל במיטב להיטיו והאחרון פינה שוב את הבמה לאייל גולן לעוד שעה של מופע מחשמל כאשר הלהקה, הרקדנים, הסאונד והתאורה המהממת משלימים יחד מופע גרנדיוזי שלא נראה מעל במה זו מאז המופע של ריטה במסגרת פסטיבל האביב- שאפו לחברה העירונית !!!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה