קבוצת התיאטרון הקהילתי "קצת אחרת"



קבוצת התיאטרון הקהילתי לנשים "קצת אחרת" הוקמה לפני חמש שנים ע"י מחלקת הרווחה בעיריית ראשון לציון.

אתמול (10.10.10) התקיימה לעיני כ- 300 צופים הצגת הבכורה "לי זה לא יקרה" באודיטוריום היכל התרבות- ראשון לציון ע"י קבוצת התיאטרון הקהילתי לנשים "קצת אחרת" שהוקמה לפני חמש שנים ע"י מחלקת הרווחה בעיריית ראשון לציון.

ההצגה "לי זה קרה" מוקדשת למאמץ ההסברה ומניעת השימוש בסמים ואלכוהול בקרב בני הנוער.  ההצגה מיועדת לבני הנוער ובני משפחותיהם ומציגה בצורה רגישה, מורכבת ויצירתית את הקושי בפיתוי של העמידה בפני השימוש בסמים ואת ההשלכות ההרסניות שיש לשימוש על היחיד ועל סביבתו. ניתן להזמין את ההצגה לחטיבות ביניים , תיכונים, וארגונים שונים דרך הרשות העירונית למלחמה בסמים, ראשל"צ.

על הקבוצה

קבוצת התיאטרון הקהילתי לנשים "קצת אחרת" הוקמה לפני חמש שנים ע"י מחלקת הרווחה בעיריית ראשון לציון, ליוזמה הברוכה חברו הרשות העירונית למלחמה בסמים והחברה העירונית. העבודה עם הנשים נעשית שבוע אחר שבוע , במפגשים בהם המשתתפות לומדות טכניקות משחק, ובמקביל משתפות בתכנים אישיים.

התיאטרון הופך לכלי ביטוי והעצמה עבור השחקניות בקבוצה, וכמו כן לכלי להעברת מסרים חברתיים חשובים לקהילה. במהלך פעילותה העלתה הקבוצה שלוש הצגות , אשר זכו להצלחה רבה והועלו מספר רב של פעמים. כעת הקבוצה עומדת בפני הצגתה הרביעית "לי זה קרה", בה ישתתפו 13 חברות הקבוצה.

את הקבוצה מלווים לאורך כל השנים שני במאים, רועי טל ונטע נדב, אשר מנחים את הקבוצה במהלך השנה, כותבים את ההצגות ומביימים אותן.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה